* امام جمعه خرم‌آباد: ارزش آزادگان نزد جامعه محفوظ است
پ
کد خبر : ۱۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ -17 August 2020
نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: آزادگان الماس گران‌بهایی هستند که ارزش و منزلت‌شان محفوظ است و روز به روز افزون‌تر می‌شود.
به گزارش «آزادی» حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز دوشنبه در جمع آزادگان جنگ تحمیلی اظهار داشت: آشنایی و معرفت با آنچه که در اسارت رخ داده است را نمی‌توان براحتی به عمق آن پی برد، هنرمندان با کمک هنر فاخر خود این دریای بیکران مقاومت و ایثار را بر همگان عیان کنند.

وی ادامه داد: جبهه حق علیه باطل هنوز پابرجاست و این مبارزه ادامه دارد و با یاری خداوند این مقاومت نیز همچون مقاومت هشت ساله دفاع مقدس به پیروزی منتجر می‌شود.

شاهرخی با اشاره به نقش مسئولین و خیرین در ایجاد اشتغال و تسهیل ازدواج و مسکن جوانان، افزود: نقش مسئولین و خیرینی که امروزه در راستای حل مشکل جوانان و معیشت مردم قدم برمیدارند همانند مبارزه آزادگان در زمان اسارت است.

وی بیان کرد: اگر کسی در داخل، جبهه ایران را تضعیف کند، خواه به وسیله احتکار، رانت خواری، گرانفروشی، کم کاری، اشرافی گری و یا خواه به وسیله جاسوسی و ایجاد فساد در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و به گونه‌ای عمل کند که امید را در دل‌ها کم و به یاس بدل نماید، مانند افرادی هستند که در اردوگاه دشمن با صدام همکاری می‌کردند.

امام جمعه خرم آباد افزود: رنج‌ها و سختی‌هایی که خانواده‌های اسرا و آزادگان در متحمل شده اند، کمتر از رنج و سختی‌هایی که آزادگان به جان کشیدند، نیست.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: