* ادعا‌های نتانیاهو درباره صلح مقابل صلح، خیالی بیش نیست
پ
کد خبر : ۱۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴ -17 August 2020
نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که توافق عادی‌سازی رژیم صهیونیستی و امارات خروج فاحش از موضع‌گیری کشور‌های عربی است و ادعا‌های نتانیاهو درباره صلح در مقابل صلح، خیالی بیش نیست.
به گزارش «آزادی»  «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار داشت که سخنان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر صلح در مقابل صلح، خیالی بیش نیست و صلح بر مبنای عدالت و حق بنا می‌گردد.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان خاطرنشان کرد: مقابله ملت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی ادامه دارد و ما به سرزمین خود وفادار خواهیم ماند.

اشتیه ضمن محکوم کردن توافق عادی‌سازی رژیم صهیونیستی و امارات تأکید کرد که این توافق عادی‌سازی نشانگر خروج آشکار امارات از موضع‌گیری کشور‌های عربی است.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در آغاز نشست هفتگی دولت در رام‌الله اظهار داشت که عادی‌سازی روابط و اقامه نماز در مسجد الاقصی تحت حاکمیت رژیم اشغالگر صهیونیستی، امری مردود است و موضوع تعلیق طرح الحاق کرانه باختری به‌دلیل محکم بودن موضع فلسطینیان اجرا نشده است و دلیل دیگری ندارد.

سفیر فلسطین در عراق: امارات خیانت کرد/ آمریکا می‌خواهد منطقه را به اسرائیل تحویل دهد

محمود عباس: امارات حق ندارد به‌نمایندگی از ملت فلسطین حرف بزند

وی تأکید کرد که صحبت درباره فلسطین و آنچه فلسطین می‌پذیرد یا رد می‌کند، یک مسئله داخلی است و «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نماینده صحبت درباره مسئله فلسطین است و تقویت زرادخانه نظامی امارات توسط آمریکا به‌ضرر قدس و فلسطین نخواهد بود.

اشتیه اعلام کرد که به‌دنبال اعلام عادی‌سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی، رهبری فلسطین روز چهارشنبه نشست مهمی را برای بررسی این توافق برگزار خواهد کرد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: