* روند صعودی کرونا در علی آبادکتول، بندرگز و کردکوی
پ
کد خبر : ۱۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ -15 August 2020
معاون درمان علوم پزشکی گلستان از روند صعودی کرونا در شهرستان‌های علی آبادکتول، بندرگز و کردکوی خبرداد.
به گزارش «آزادی» ، سراج الدین عارف نیا بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا با اشاره به آمار بستری بیماران کرونایی در گلستان، اظهارکرد: در بیمارستان کلاله تا اواخر تیرماه روند بستری افزایشی بوده و از اول مرداد کاهش را نشان می‌دهد.

وی افزود: در مینودشت هم در هفته چهارم تیرماه به پیک رسیده، اما در ادامه روند نزولی را شاهد هستیم.

عارف نیا ادامه داد: در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس کاهش تعداد بیماران بارز بوده و هم اکنون ۳۸ بیمار کرونایی بستری هستند.

وی گفت: در علی آبادکتول سیر نزولی پیوسته و منظم نیست و هم اکنون تعداد بیماران افزایش یافته است.

عارف نیا اضافه کرد: در بیمارستان پنج آذر گرگان هم کاهش چشمگیری مشاهده نمی‌شود و این وضعیت در بیمارستان صیاد شیرازی ادامه دارد.

معاون درمان علوم پزشکی گلستان گفت: در سه هفته اخیر گرگان تغییرات قابل ملاحظه‌ای نداشته و روند نزولی با شیب کند را شاهد هستیم.

عارف نیا تصریح کرد: در بیمارستان آل جلیل آق قلا تعداد بیماران از ۵۶ نفر به ۱۰ نفر رسیده و نشان دهنده اقدامات خوب پیشگیرانه در این مرکز است.

وی از روند نزولی بیماران در بندرترکمن هم خبرداد و افزود: در بندرگز، اما تعداد بیماران افزایش یافته و این امر نگران کننده است.

معاون درمان علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در بیمارستان‌های گنبدکاووس در مجموع ۱۱۶ نفر و در گرگان هم ۱۳۷ بیمار کرونایی بستری هستند.

عارف نیا بیان کرد: بیش از ۸۰ درصد افراد بستری در استان را افراد بیش از ۴۰ سال تشکیل داده و ۶۷ درصد فوتی‌ها هم بیماران زمینه‌ای و یا سن بیش از ۶۰ سال دارند.

وی بیان کرد: در شهرستان‌های بندرگز، کردکوی و علی آبادکتول روند صعودی و رو به بالا کرونا را شاهد هستیم و مردم باید همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، روند ، صعودی ، کرونا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: