* ارتش آماده انجام هر نوع مأموریتی است
پ
کد خبر : ۱۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ -12 August 2020
فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع مسئولان فضای مجازی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه این نیرو آماده انجام هر نوع مأموریتی است گفت: امروز فضای مجازی فرصت مناسبی برای انعکاس فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمانی است.
به گزارش «آزادی»  سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در جمع مسئولان فضای مجازی این نیرو اظهارداشت: فضای مجازی، فضای فرصت‌هاست تا بتوانیم از این راه بهترین بهره‌برداری را برای ارتقای تعالی معنوی کارکنان این نیرو ببریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه با تولید محتوای مناسب و اخبار صحیح می‌توانیم دشمنان را از دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی دور سازیم، افزود: فضای خبر و اطلاع‌رسانی به سرعت در حال پیشروی است، امروز ارتش جمهوری اسلامی با ورود به فضای مجازی فرصت مناسبی را دارد تا با تولید محتوای فاخر و اخبار موثق، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید سازد.

حیدری با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تحرک نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: امروز در بعد رزمی، تحرک نزاجا به ۷۰ الی ۹۵ درصد رسیده است، در حوزه رزهی تمام ادوات شنیدار به صورت کنسرواسیون در آمده و آماده انجام هرنوع ماموریتی است.

وی ادامه داد: این نیرو در حوزه نیروی انسانی، با اجرای طرح‌های لبیک، برنامه‌های حمایتی و معیشتی کارکنان از بدو استخدام تا پایان خدمت پیش‌بینی شده است که هم اکنون در این نیرو در حال اجرا است، همچنین طرح‌هایی مانند پیوند آسمانی به هر زوج مبلغ ۱۰ میلیون تومان، ۳۰ میلیون تومان وام ودیعه مسکن، اهدای مبلغ ۸ میلیون تومان به تولد فرزندان دو قلو و کمک هزینه تحصیل دانشگاه آزاد برای فرزندان کارکنان اهدا می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: نیروی زمینی ارتش در حوزه ساخت و تحویل منازل سازمانی ۲۳ هزار واحد منزل سازمانی در حال ساخت در سراسر کشور دارد که در شهر‌های مشهد، ارومیه، کرمانشاه، دزفول و کرمان این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

حیدری خطاب به مسئولان فضای مجازی یادآور شد: نیروی زمینی ارتش اقدامات گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف انجام داده که نیاز است از طریق فضای مجازی به صورت صحیح و موثق اطلاع‌رسانی شود.
برچسب ها: آزادی ، ارتش ، آماده ، ماموریت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: