* «کاملا هریس» معاون اول جو بایدن شد!
پ
کد خبر : ۱۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ -12 August 2020
جو بایدن در توییتی نوشته است «مفتخرم که کاملا هریس را به عنوان همراهم در انتخابات معرفی کنم.» بایدن در آخرین مناظره رقابت‌های مقدماتی حزب دموکرات در ماه مارس گذشته متعهد شد که در صورت پیروزی در انتخابات درون حزبی، یک زن را به عنوان معاون خود در کارزار رقابت با دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا برگزیند.

جو بایدن، نامزد پیشتاز حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ روز سه شنبه ۲۱ مرداد سناتور کاملا هریس را به عنوان معاون خود معرفی کرد.

به گزارش «آزادی»؛ جو بایدن در توییتی نوشته است «مفتخرم که کاملا هریس را به عنوان همراهم در انتخابات معرفی کنم.»

بایدن در آخرین مناظره رقابت‌های مقدماتی حزب دموکرات در ماه مارس گذشته متعهد شد که در صورت پیروزی در انتخابات درون حزبی، یک زن را به عنوان معاون خود در کارزار رقابت با دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا برگزیند.

کاملا هریس کیست؟

کاملا هریس، ۵۵ ساله از سال ۲۰۱۷ نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس سنای آمریکا است. او پیش از اولین رأی گیری در رقابت های مقدماتی حزب دموکرات به کارزار انتخاباتی خود پایان داد. انتخاب وی هر چند می‌تواند اقلیت‌ها به ویژه سیاهپوستان را خرسند سازد اما برای حزب دموکرات بی خطر هم نیست. کاملا هریس اغلب به دلیل مواضعش در دورانی که دادستان کل کالیفرنیا بود مورد انتقاد قرار می‌گیرد. این انتقادها می‌تواند باعث شود که رأی دهندگان برنی سندرز و الیزابت وارن در روز انتخابات ریاست جمهوری خانه نشینی را به رأی دادن به جو بایدن و کاملا هریس ترجیح دهند.

برچسب ها: کاملا هریس ، جو بایدن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: