* نماینده سبزوار: جریان تحریف خطرناک‌تر از تحریم است
پ
کد خبر : ۱۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ -08 August 2020
نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان تحریف خطرناک‌تر از تحریم است و دشمن از این طریق دستاورد‌های انقلاب را کمرنگ جلوه داده است.
به گزارش «آزادی» علی اصغرعنابستانی روز شنبه در نشست با خبرنگاران سبزوار افزود: امروز یکی از مصداق‌های تحریف دشمن، القای ناکارآمدی دستاورد‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها با بیان واقعیت و دستاورد‌های بی شمار انقلاب که با گذشته قابل مقایسه نیست با حرکت رسانه‌ای تحریف گر دشمن مقابله کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت شکست جریان تحریف، مقابله با تحریم دشمن کار سختی نیست.
عنابستانی افزود: نگاه به خارج ضربه سنگینی به کشور وارد کرده است و تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی نگاه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های درونی است.

نماینده دیگر مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه باید اهل انصاف و انعکاس واقعیت‌ها باشند.

بهروز محبی افزود: استقلال مادی خبرنگاران مساله‌ای مهم و اساسی است و اگر اصحاب رسانه در این زمینه طرحی مطرح کنند به عنوان صدای شما در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌کنیم.
 
وی اضافه کرد: مشکلات اقتصادی و اختلاف طبقاتی حال مردم را بد کرده و در این شرایط مجلس پیگیر توجه بیشتری به وضعیت معیشتی اقشار کم درآمد است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بازسازی نظام مالیاتی نیز مساله مهمی است و مجلس مالیات بر خانه‌های خالی را به عنوان نخستین گام آغاز کرده است که اصحاب رسانه نیز باید زمینه‌های آن را فراهم کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، نماینده ، سبزوار ، تحریم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: