* آخرین آمار کرونا در کشور
پ
کد خبر : ۱۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ -08 August 2020
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۲ نفر بر اثر کووید ۱۹ جان باختند.
به گزارش «آزادی»  دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۱۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و یک هزار و ۴۹ نفر از آن‌ها بستری شدند؛ مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۳۲۴ هزار و ۶۹۲ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۲۶۴ نفر رسید البته خوشبختانه تاکنون ۲۸۲ هزار و ۱۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

لاری گفت: ۴۱۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی تاکنون ۲ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۹۶۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: آزادی ، آخرین ، آمار ، کرونا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: