* آرتم جیوبا: آزمون به دنبال پرت کردن من از روی صخره است
پ
کد خبر : ۱۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ -08 August 2020
بازیکن تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ هماهنگی خود و سردار آزمون در نوک خط حمله این تیم را به شیران افسانه‌ای تشبیه کرد.
به گزارش «آزادی» تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ شب گذشته توانست به غلبه بر حریف خود عنوان قهرمانی جام حذفی فوتبال روسیه را از آن خود کند. «آرتم جیوبا» کاپیتان تیم ملی فوتبال روسیه و بازیکن تیم زنیت پس از کسب این موفقیت سر شوخی را با «سردار آزمون» مهاجم ایرانی این تیم باز کرد.

وی به خبرنگاران گفت: آزمون در این مسابقه عالی کار کرد مدام در حال فعالیت در زمین بود و فرار‌های خوبی را در خط حمله تیم زنیت داشت. آزمون اگر کمی برنزه می‌کرد قیمت نداشت و من هنوز نمی‌دانم او چند سال دارد، او فوق‌العاده است.

مهاجم تیم ملی فوتبال روسیه به هماهنگی خود با بازیکن ایرانی زنیت اشاره کرد و افزود: ما مثل موفاسا و سیمبا هستیم. سردار هنوز هم منتظر است تا من را از روی صخره پرت کند.

سردار آزمون و آرتم جیوبا با ۱۷ گل زده به طور مشترک عنوان آقای گلی لیگ فوتبال روسیه را کسب کردند.

در دیدار نهایی جام حذفی روسیه دو تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ قهرمان لیگ روسیه و خیمکی تیم دسته یک فوتبال این کشور که به تازگی جواز حضور در لیگ روسیه را به دست آورده است برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر زنیت سن‌پترزبورگ خاتمه یافت. آرتم جیوبا مهاجم زنیت در دقیقه ۸۴ از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد.

«سردار آزمون» که چند روز قبل عنوان آقای گلی لیگ برتر روسیه را به دست آورد، در ترکیب اصلی زنیت حضور داشت و در دقیقه ۸۹ جای خود را به «سوتورمین» داد.
 
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، آرتم جیوبا ، صخره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: