* امام‌جمعه کاشان: نیروی انتظامی روی جوانان سرمایه‌گذاری کند
پ
کد خبر : ۱۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ -05 August 2020
نماینده، ولی فقیه در شهرستان و امام‌جمعه کاشان گفت: نیروی انتظامی روی جوانان سرمایه‌گذاری کند و آموزش‌های تخصصی و فرهنگی به این قشر ارایه شود، چرا که جنبه مردمی بودن این نیرو بسیار مهم است.
به گزارش «آزادی» آیت‌الله عبدالنبی نمازی روز چهارشنبه در دیدار فرمانده انتظامی استان اصفهان، به جایگاه پلیس در نظام توحیدی اشاره کرد و افزود: پلیس و سایر نیرو‌های مسلح برای هر ملت به منزله یک دژ برای حفاظت و تامین امنیت است و در مجموع قوام یک ملت به نیرو‌های مسلح آن بستگی دارد.

وی تقویت نیرو‌های نظامی را علت ناراحتی استکبار از ایران برشمرد و تاکید کرد: نیرو‌های مسلح باید به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و دانش روز مجهز باشند.

نماینده، ولی فقیه در شهرستان کاشان اضافه کرد: نیروی انتظامی ماموریت‌های مهمی دارد که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود و از جمله مهم‌ترین آن‌ها موضوع منکرات و دزدی است در حالی که همواره تاکید داشتیم تا بر روی نیرو‌های جوان سرمایه‌گذاری کنیم.

وی با اشاره به تداوم قاچاق، گفت: متاسفانه با وضعیت معیشتی کنونی مردم، باید به صورت ویژه با قاچاق کالا مبارزه شود و بر همین اساس لازم است تا حلقه‌های مفقوده را پیدا کنیم و خلاء‌ها را پوشش دهیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این دیدار اظهار داشت: نیروی انتظامی باید در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و بر این اساس در امر حفاظت اطلاعات و بازرسی، عقیدتی- سیاسی و سایر حوزه‌ها با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب به وظایف خود عمل می‌کنند.

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری به بروز جرایم جدید اشاره کرد و افزود: پلیس در گذشته به صورت محدود جرایم مختلف را به صورت غیرتخصصی بررسی می‌کرد، اما با تکلیف و تخصصی شدن، جرایم به صورت ویژه در حوزه‌های گوناگون بررسی می‌شود و این موضوع به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های استان اصفهان و وجود شهرستان‌هایی با شرایط خاص، گفت: لازم است تا این استان با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، به صورت ویژه به آن نگاه شود تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به مردم منطقه ارایه دهیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، نبود مرکزی برای جمع‌آموری معتادان متجاهر را یادآور شد و بیان کرد: لازم است در این زمینه تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود، چرا که رهاسازی این افراد در جامعه موجب می‌شود تا آلام سنگینی را بر جامعه تحمیل کند.

وی تشریح کرد: خلاء‌های قانونی موجب شده است تا پلیس نتواند در حوزه‌های مختلف منجمله قاچاق انسان به شایستگی اقدام کند، چرا که قاچاق انسان در مرز‌های کشور تعریف شده و در غیر این صورت برخورد با این اقدام باید بر اساس ورود غیرمجاز صورت پذیرد.

میرحیدری وضعیت استان اصفهان از نظر شاخصه‌های امنیت را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: شهرستان کاشان در میان دیگر شهرستان‌های این استان به نسبت وضعیت بهتری دارد که این دستاورد‌ها نتیجه تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های انتظامی در دوره‌های گوناگون است.

امروز سرهنگ حسین بساطی در آیینی با حضور جمعی از مسوولان به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان کاشان معارفه می‌شود.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: