* قلعه‌نویی غایب بزرگ دیدار استقلال و سپاهان
پ
کد خبر : ۱۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ -31 July 2020
مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان: گفت: قلعه‌نویی در حال حاضر مشکل خاصی ندارد، اما پزشکان به او مجوز لازم برای نشستن روی نیمکت سپاهان را ندادند.
به گزارش «آزادی» ، «سیامک قلیچ‌خانی» در خصوص دلیل غیبت «امیر قلعه‌نویی» در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال، اظهار داشت: او ساعت یک و نیم شب پس از بازی با صنعت نفت دچار حمله عصبی شد. کار‌های پزشکی قلعه نویی خیلی خوب انجام شد و پس از سه روز بستری بودن از بیمارستان مرخص شد. قلعه‌نویی در حال حاضر مشکل خاصی ندارد، اما پزشکان تاکنون مجوز لازم برای نشستن روی نیمکت را به سرمربی ما ندادند.

وی افزود: قلعه‌نویی تا حدی به سپاهان تعصب دارد که با وجود تاکید پزشکان به استراحت مطلق و ندیدن دیدار با استقلال، فکر می‌کنم نتوانیم جلوی تصمیمش را بگیریم. به طور قطع با توجه به تعصبی که قلعه‌نویی به تیم دارد، نظرات خود را در جریان بازی به کادرفنی سپاهان منتقل می‌کند. امیدوارم وی آرامش و سلامتی خود را در اولویت قرار بدهد و دچار استرس نشود.

قلیچ خانی درباره محرومیت «شایان مصلح» از حضور در این دیدار، توضیح داد: در این زمینه به نظر من سو تفاهمی ایجاد شد، زیرا در فضای مجازی برای ورزشکاران صفحات زیادی وجود دارد و فردی هم که صفحه‌ای را برای مدافع ما در فضای مجازی ایجاد کرده بود، روز گذشته آن را غیرفعال کرد. مستندات خود را به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق ارائه کردیم و امیدواریم درباره مصلح تجدیدنظر کنند. تلاش می‌کنیم وی به دیدار با استقلال برسد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: