* انهدام باند قاچاق موادمخدر صنعتی شیشه در خرمشهر
پ
کد خبر : ۱۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ -31 July 2020
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اعضای باند قاچاق موادمخدر صنعتی در خرمشهر دستگیر و ۳۴ کیلوگرم شیشه از این باند چهار نفره کشف شد.
به گزارش «آزادی»  به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده روز جمعه در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان خرمشهر با تلاش اطلاعاتی از فعالیت باند چهارنفره توزیع موادمخدر صنعتی مطلع و با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه این باند شامل سه مرد و یک زن را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی منسجم آن‌ها را دستگیر کرد.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳۴ کیلوگرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه که از مرز‌های شرقی کشور وارد شده، به همراه ۴۵۰ گرم تریاک و ۴۱۰ گرم حشیش کشف و یک دستگاه خودروی پژو پارس توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند، گفت: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

فرمانده انتظامی خوزستاندر دوم مردادماه نیز از کشف ۱۰۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک در اهواز و هندیجان خبر داده بود.

دستگیری سارق به عنف طلاجات منزل در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات از یک منزل در یکم دی ماه سال ۱۳۹۶، ماموران پلیس ماهشهر با کار اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس مخفیگاه این متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارق تعدادی تلفن همراه سرقتی کشف شد که این متهم در تحقیقات پلیس به یک فقره سرقت به عنف طلاجات منزل و ۲ فقره سرقت موبایل قاپی اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: صحنه‌های سرقت با حضور مالباختگان و متهمان بازسازی شد و تلاش برای دستگیری مالخر مربوطه در این شهرستان همچنان ادامه دارد.

کشف ۵۴ راس دام قاچاق در هویزه

سرهنگ جواد مروانه فرمانده انتظامی هویزه در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق و برخورد با قاچاقچیان، مأموران انتظامی این فرماندهی با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی کامیون باری حامل احشام قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۵۴ راس گوسفند قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی این احشام را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، انهدام ، قاچاق ، شیشه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: