* نوبخت: از برنامه‌های دانشگاه صنعتی شیراز حمایت می‌کنیم
پ
کد خبر : ۱۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ -30 July 2020
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: این سازمان از برنامه‌ها و پروژه‌های دانشگاه صنعتی شیراز حمایت خواهد کرد و به مسوولان این دانشگاه می‌گوییم که در این زمینه دغدغه نداشته باشید.
به گزارش «آزادی» محمد باقر نوبخت، در دومین روز از سفر خود به استان فارس، پنجشنبه در آیین افتتاح فاز تکمیلی دانشگاه صنعتی شیراز در شهر جدید صدرا افزود: امیدواریم این دانشگاه بتواند جاذبه و ظرفیت پذیرش بیشتر برای شهروندان عالم، فهیم و متدین را داشته باشد.

وی، در پاسخ به خواسته امام جمعه شهر صدرا مبنی بر ایجاد یک مرکز فرهنگی و مذهبی در کنار دانشگاه صنعتی، قول همکاری و مساعدت داد.

دانشگاه صنعتی شیراز جزو ۱۵۰ دانشگاه برتر آسیاست
رییس دانشگاه صنعتی شیراز گفت: این دانشگاه در ۲ سال اخیر جزو ۴۰ دانشگاه برتر کشور و ۱۵۰ دانشگاه برتر آسیا قرار داشته است.

محمد مهدی علویان بیان داشت: دانشگاه صنعتی شیراز هم اینک در ۵۲ رشته در مقاطع تکمیلی دانشجو می‌پذیرد و در حال حاضر یک هزار و ۵۰۰ دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
وی ادامه داد: با توجه به محدودیت فضا، موفق نشدیم که تعداد بیشتری دانشجو بپذیریم، اما امروز با افتتاح این مجموعه امیدواریم بتوانیم در مقطع کارشناسی نیز دانشجو جذب کنیم.

محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، عصر چهارشنبه (هشتم امردادماه ۹۹) در راس هیاتی به منظور انجام سفر ۲ روزه و افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه عمرانی وارد شیراز شد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، نوبخت ، حمایت ، دانشگاه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: