* ٣٣ پروژه با اعتبار یک هزار میلیارد تومان در فارس اجرا می‌شود
پ
کد خبر : ۱۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ -29 July 2020
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: طی سفر به استان فارس بالغ بر ٣٣ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.
به گزارش «آزادی» ، محمد باقر نوبخت بعد از ظهر چهارشنبه در بدو ورود به استان فارس، گفت: این سفر در ادامه سفر‌های پیشتر به استان فارس است و به خصوص آزاد راه شیراز - اصفهان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته بود این در حالی است که بر اساس فعالیت‌هایی که در استان فارس صورت گرفته است تا پایان سال آزاد راه شیراز - اصفهان تا مسیر ایزدخواست به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون رئیس جمهور افزود: در راستای اجرایی شدن پروژه‌ها در استان فارس بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان از سوی دولت به پروژه‌های استان فارس تخصیص بودجه صورت گرفته بود و در سفر ریاست جمهوری به استان فارس نیز برای ۵۰ پروژه مصوب بالغ بر یک هزار و ۱۸ میلیارد تومان اختصاص بودجه در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: بر اساس بودجه مصوب شده طرح‌ها بالغ بر ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه به پروژه‌ها تخصیص یافته و این در حالی است که با توجه به افزایش توسعه پروژه‌ها و افزایش هزینه‌های وارده به طرح‌های اقتصادی نیازمند تقویت مالی پروژه‌ها هستیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور یادآور شد: عمده طرح‌هایی که در این سفر مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد طرح‌هایی است که در حوزه دانش تولید بود ۳۳ طرح در استان فارس در حوزه‌های صنعت، خدمات و گردشگری تصویب شده که این پروژه‌ها بیش از ۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آنان پیش‌بینی شده است.

او ادامه داد: در صورت بهره برداری از این پروژه‌ها بر اساس برآورد‌های صورت گرفته بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد زایی برای کشور از طریق این پروژه‌ها ایجاد خواهد شد.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، پروژه ، اعتبار ، فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: