* روند پروژه‌های عمرانی جزیره خارگ تسریع شود
پ
کد خبر : ۱۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ -26 July 2020
نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی گفت: باید روند پروژه‌های عمرانی جزیره خارگ تسریع شود.
به گزارش «آزادی» ، عبدالکریم جمیری صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: مسئولین اجرایی، قضائی، نظارتی، نمایندگان مردم و همه کسانی که در امور کاری از آن‌ها ساخته است، اگر باور کنند که مشکل وجود دارد و خودشان در جایگاه مردم ببینند مطمئنا نگاهی دیگر در حل مشکلات مردم خواهند داشت.

وی تصریح کرد: مردم بیشتر از هرکسی با بصیرت و آگاه هستند، مردم با تمام وجود از نظام دفاع کرده‌اند، اساسی‌ترین موضوع امروز کشور، رضایت مردم است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ تصریح کرد: هماهنگی خوبی در جزیره خارگ وجود دارد، مشکلات این جزیره قابل‌شمارش و حل است.

وی تصریح کرد: با همدلی که در بین مسئولین و مردم جزیره خارگ وجود دارد، مشکلات با یک برنامه‌ریزی مدون حل می‌شود.

جمیری اضافه کرد: نواقصی در حوزه آبفا جزیره خارگ وجود دارد، که استقرار آبفا باید به سرعت پیگیری شود و آمادگی کامل را داریم که در این مسیر با همراهی مسئولین مربوطه این مشکل را به سرانجام برسانیم.

وی بابیان اینکه در حوزه ورزش جزیره خارگ مشکلاتی وجود دارد خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم در حوزه ورزش خارگ در نظر گرفته شود.

وی گفت: تقویت حوزه درمانی توسط تأمین اجتماعی را به صورت ویژه پیگیر هستیم و با یک هم‌افزایی این موضوع باید حل شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در زمینه اسناد مالکیت و طرح جامع جزیره خارگ در دوره قبل اقداماتی شده و ادامه این روند را پیگیر خواهیم بود.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، عمرانی ، خارگ ، تسریع
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: