* پژمانفر: دولت درباره عملکردش به مجلس گزارش دهد
پ
کد خبر : ۱۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ -22 July 2020
رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید دولت در مرداد ماه گزارشی از عملکرد خود به مجلس ارائه کند، گفت که مجلس باید جلوی تخلفات دولت را بگیرد.
به گزارش «آزادی»  نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری شفاهی با استناد به مواد ۲۳۵، ۲۳۶ و ۲۳۷ آیین نامه داخلی گفت: بر اساس ماده ۲۳۵ آیین نامه داخلی مجلس رئیس جمهور و هر یک از وزرا موظف هستند در مرداد ماه هر سال بر اساس برنامه ارائه شده در زمان تشکیل دولت و اخذ رأی اعتمادشان به مجلس گزارش دهند. امروز اول مرداد است و باید رئیس جمهور و وزرا بر اساس قسمی که یاد کرده‌اند به مجلس گزارش دهند که چرا در یک سال گذشته کشور این طور شده و شاهد نابسامانی‌ها روزافزون هستیم.

وی با اشاره به کوچک شدن سفره مردم هم چنین افزود: باید رئیس جمهور و وزرا به مجلس گزارشی درباره علت ناامنی‌ها در داخل و اطراف کشور چیست. من از رئیس جلسه درخواست دارم مکاتبه‌ها و پیگیری‌های لازم را انجام برای ارائه گزارش دولت به مجلس انجام دهند.

این نماینده مجلس با انتقاد از وضعیت فرهنگی، فضای مجازی، اقتصاد و اجتماع گفت: چه کسی می‌خواهد نسبت به این موارد پاسخگو باشد؟ اگر دولت در موعد مقرر به مجلس گزارش ارائه ندهد باید برخورد جدی صورت گیرد. قاطعیت و صلابت مجلس در جلوگیری از بروز تخلفات است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: آزادی ، پژمان فر ، دولت ، مجلس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: