* تجمع دوباره کارگران شهرداری کوت عبدالله در اهواز
پ
کد خبر : ۱۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ -22 July 2020
شماری از کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله امروز چهارشنبه (یکم مرداد ماه) برای چندمین بار دست به اعتراض صنفی زدند. کارگران می‌گویند: مدیران شهری پاسخگو نیستند و ما ناچاریم برای پیگیری مطالباتمان مقابل ساختمان استانداری تجمع کنیم.
به گزارش «آزادی» یکی از کارگران شهرداری کوت عبدالله گفت: تجمع اعتراضی صبح امروز چهارشنبه (یکم مرداد ماه) آن‌ها مقابل ساختمان استانداری در ادامه بی‌توجهی شهرداری به تعویق معوقات مزدی و بیمه‌ای آن‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه کارگران خواهان مشخص شدن وضعیت پرداخت مطالبات معوقه و امنیت شغلی خود هستند، گفت: در حال حاضر با احتساب حقوق اردیبهشت ماه که شمار زیادی از همکارانمان آن را دریافت نکرده‌اند، سه ماه معوقات مزدی طلبکاریم که تا این لحظه از جانب شهرداری و مسئولان شورای شهر پاسخ مشخصی به این خواسته‌های ما کارگران فضای سبز داده نشده است.

او با بیان اینکه شهرداری کوت عبدالله با پرداخت نامنظم دستمزد و حق بیمه حدود ۲۵۰ کارگر فضای سبز باعث تشدید وضعیت اقتصادی خانواده‌های این کارگران شده است، افزود: در شرایط فعلی که کارگران در اعتراض هستند از مسئولان شهری توقع داریم که به جای حمایت از پیمانکار، از او بخواهند به تعهدات قانونی خود در قبال کارگران عمل کند.

به گفته این کارگر؛ باتوجه به اینکه فصل گرم تابستان نیز فرار رسیده و کارمان سخت‌تر شده است، خواسته‌ای جز دریافت حداقل بخشی از مطالباتمان را نداریم.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: