* آیا امید،‌فراکسیون اکثریت می‌شود؟
کد خبر : ۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ -07 May 2016
نخستین نشست هم اندیشی فراکسیون امید که از ساعتی پیش در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری با حضور منتخبان مجلس دهم آغاز به کار کرده است با حاشیه هایی ازجمله حضور تمامی 18 منتخب زن همراه شد.

به گزارش ایرنا، مینو خالقی منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی كه آرای وی ابطال شده یكی از شركت كنندگان در این نشست است.

وی در این نشست هم اندیشی با بسیاری از منتخبان زن دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به گفت و گو پرداخت.
**شهربانو امانی ، الهه كولایی از نمایندگان ادوار ششم و آذرمنصوری فعال سیاسی اصلاح طلب نیز در این نشست حضور دارند.
**محمد رضا عارف ، غلامرضا تاجگردون، علی مطهری، مصطفی كواكبیان، الیاس حضرتی و علیرضا محجوب از چهره های شاخص در این نشست هستند.
** در این مراسم محمدرضا عارف درمورد پیام ها و پیامدهای انتخابات مجلس دهم، الیاس حضرتی درباره طرح تاسیس فراكسیون امید صحبت كردند و پس از آن از پیش نویس این اساسنامه رونمایی شد.
** در ادامه این نشست قرار است محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه درمورد برجام، فرصت ها و چالش های كشور، علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی پیرامون اقتصاد مقاومتی و سیاست های مالی و پولی، شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده پیرامون انتظارات زنان و مجلس دهم و حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون امور مجلس رییس جمهوری پیرامون مناسبات دولت و مجلس دهم سخنرانی كنند.
حجت الاسلام عبدالواحد موسوی لاری نیز پیرامون راهبردها و دستاوردهای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم سخنرانی می كند.

به گزارش خبرآنلاین،‌ ایرنا گزارش داده که تا زمان ارسال این خبر یعنی پیش از ساعت چهار بعدازظهر، 153 منتخب مجلس آینده در این نشست حضور دارند. که این تعداد بیش از 145 است و به این ترتیب فراکسیون امید،‌ اکثریت نمایندگان مجلس دهم را همراه خود خواهد داشت.

برچسب ها: فراکسیون ، منتخب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: