* جزییات آتش‌سوزی در پتروشیمی تندگویان
پ
کد خبر : ۱۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ -12 July 2020
رئیس روابط عمومی پتروشیمی تندگویان گفت: این حادثه فقط در عرض چند دقیقه بود، هیچ مشکلی برای واحد‌های عملیاتی پیش نیامد و اکنون تمامی واحد‌ها در مدار تولید هستند.

به گزارش «آزادی»، حمید کیائی درباره مشاهده دود در پتروشیمی تندگویان اظهار داشت: ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه امروز دود مختصری از واحد دکانتر مجتمع به هوا برخاست که اتفاق خاصی نبود و مشکلی پیش نیامد، دلیل حضور نیرو‌های آتش نشانی هم فقط برای جلوگیری از حادثه بوده است.

وی افزود: این حادثه فقط در عرض چند دقیقه بود، هیچ مشکلی برای واحد‌های عملیاتی پیش نیامد و اکنون تمامی واحد‌ها در مدار تولید هستند.

رئیس روابط عمومی پتروشیمی تندگویان خاطرنشان کرد: واحد‌های مجتمع پلیمری هستند و اتفاقات این‌چنینی در فصل گرما ممکن است رخ دهد.

وی یادآور شد: تمامی پرسنل در صحت و سلامت کامل هستند و واحد‌ها هم تماما در مدار سرویس هستند.
 
 
آتش سوزی در پتروشیمی مهار شد

جزییات آتش‌سوزی امروز در پتروشیمی تندگویانبا اعلام فرمانده عملیات، آتش سوزی در پتروشیمی شهید تندگویان مهار شد.

رئیس HSE منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و فرمانده صحنه منطقه، گفت: حادثه آتش سوزی پتروشیمی شهید تندگویان، با سرعت عمل آتش نشانان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مهار شد.

روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، نیز اعلام کرد: تیم پاسخ در شرایط اضطراری پتروشیمی شهید تندگویان، با پشتیبانی لجستیک سازمان منطقه ویژه، آتش را در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه مهار و در ساعت ۱۷ و ۴۲ دقیقه و تنها ۲۷ دقیقه پس از اعلام حادثه به طور کامل خاموش کرد و تولید این شرکت بدون آسیب و توقف، بطور عادی در جریان است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: