* بازگشایی اصناف پرخطر از روز سه‌شنبه
پ
کد خبر : ۱۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ -24 May 2020
فعالیت بدون دریافت کد بهداشتی غیرمجاز است
​معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت گفت: تمامی صنوف بعد از تعطیلات عید سعید فطر، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش «آزادی»، سرهنگ نادر رحمانی (معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت) با اشاره به جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و دستور رئیس جمهور به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص بازگشایی صنوف پرخطر، اظهار کرد: طی مکاتبات و پیگیری‌های مستمر اتاق اصناف تهران از این ستاد، در نهایت امروز مقرر شد تا تمامی صنوف بعد از تعطیلات عید سعید فطر، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: این موضوع شامل تمام صنوف می‌شود و استثنایی وجود ندارد و حتی صنوفی که از آن‌ها به عنوان صنوف پرخطر یاد می‌شد، با دستورالعمل جدید اجازه بازگشایی و فعالیت از سه‌شنبه هفته جاری را دارند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تاکید کرد: تمامی واحد‌های صنفی باید نسبت به ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir اقدام و کد مجوز بهداشت را دریافت و در واحد صنفی نصب کنند. فعالیت این واحد‌ها بدون ثبت نام و دریافت کد مجوز غیر مجاز خواهد بود.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در پایان گفت: رستوران ها، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود، گرمابه، سونا و ماساژ، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا که از جمله صنوف پر خطر بوده اند، پس از تعطیلات عید سعید فطر امکان بازگشایی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی را دارند. ولیکن حق عرضه قلیان را ندارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: