* شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در کردستان به ۲۱۳۴ نفر رسید
پ
کد خبر : ۱۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ -18 May 2020
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ابتلای قطعی دو هزار ۱۳۴ نفر از هم مردم این استان به کروناویروس تا ظهر امروز دوشنبه خبر داد.
به گزارش «آزادی» ، فرزین رضاعی ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان کردستان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس در استان تا ظهر امروز تعداد دو هزار ۱۳۴ بیمار مبتلای قطعی شناسایی شده است.

وی با اشاره به وضعیت افراد مبتلا در شهرستان‌های استان کردستان، گفت: شهرستان‌های سنندج ۶۴۲ نفر، سقز ۴۳۹ نفر، بانه ۲۳۷ نفر، قروه ۱۹۳ نفر، دیواندره ۱۵۷ نفر، مریوان ۱۱۷ نفر، بیجار ۱۱۵ نفر، کامیاران ۱۱۵ نفر، دهگلان ۹۱ نفر و سروآباد ۲۸ نفر مبتلای قطعی به کروناویروس دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایشات انجام گرفته در استان کردستان هفت هزار و ۳۵۵ نمونه است که از این تعداد دو هزار ۱۳۴ مورد مثبت، پنج هزار ۰۹۵ مورد منفی و ۱۲۶ مورد اعلام نشده است.

وی به شمار مرگ و میر ثبت شده در استان کردستان، افزود: متأسفانه تاکنون ۱۴۰ نفر از افراد مبتلا به این ویروس در استان کردستان جان خود را از دست داده اند.

رضاعی با اشاره به وضعیت مرگ و میر ثبت شده در شهرستان‌های استان کردستان، بیان کرد: ۳۶ نفر در سقز، ۳۲ نفر در سنندج، ۱۹ نفر در قروه، ۱۹ نفر در بانه، ۱۱ نفر در کامیاران، ۹ نفر در بیجار، هفت نفر در مریوان، پنج نفر در دیواندره و دو نفر در دهگلان به دلیل ابتلاء به کروناویروس فوت شده‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده اند.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، شمار ، ابتلا ، کرونا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: