* کسب و کار اینترنتی فرصتی برای جبران خسارت‌های کرونا
پ
کد خبر : ۱۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ -17 May 2020
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه عنوان کرد: کسب و کار اینترنتی گزینه خوبی برای کاهش مشکلات اقتصادی و اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در ایام کرونا است.
به گزارش «آزادی» شهریار بهنیا با تمهیدات قبلی در حوزه فناوری اطلاعات بستر‌های مناسبی برای کسب و کار‌های اینترنتی فراهم شده است.
وی افزود: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با شناسایی پلت فرم‌های تجاری باعث ترغیب فروشگاه‌ها به سمت فروش اینترنتی شده و مناسب‌ترین بستر برای حمایت از مشاغل موجود و مشاغل آسیب پذیر در ایام کرونا است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه تصریح کرد: کسب و کار اینترنتی گزینه خوبی برای کاهش مشکلات اقتصادی در بین صنوف است که بااجرای این طرح در کنار رعایت تردد غیر ضرور و اجرای طرح فاصله گذاری ضرر‌های کمتری را به اصناف مختلف وارد می‌کند و با اجرای این طرح مردم مجبور نمی‌شوند برای تهیه مایحتاج زندگی به بیرون از منزل بروند.
اشتغال‌های نوین بر پایه فناوری‌های ارتباطات
بهنیا در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ظرفیت‌های فضای مجازی برای حل معضل بیکاری اشاره کرد و گفت: اکنون برخی از محصولات گیم، پویانمایی و خدمات زیرساخت‌های ارتباطی و شبکه‌ای در کشور عراق توسط برخی از شرکت‌های بومی استان ارایه می‌شود لذا توسعه این موضوع می‌تواند موجب ارتقاء سطح بهبودی فضای کسب و کار در استان شود.
وی اظهارداشت: از آنجا که شرکت‌های تخصصی حوزه ICT استان از پتانسیل فنی مطلوبی برخوردار هستند لذا این توانایی وجود دارد تا حوزه فعالیت خود را تا سطح کشور‌های همسایه از جمله عراق توسعه دهند و می‌تواند با اعزام نیروی فنی و متخصص در حوزه فناوری اطلاعات به کشور عراق برای اجرای پروژه‌های مرتبط با حوزه ICT، تولید محتوا، گیم و پویانمایی موثر باشد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه تصریح کرد: این اداره کل همکاری لازم را با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان، دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری استان برای بهره‌گیری از فرصت‌های موجود در راستای بهبود فضای کسب و کار استان، انجام داده است.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۱۸ هزار و ۳۹۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۹۳۷ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ و براساس معیار‌های قطعی تشخیصی یکهزار و ۷۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: