* مقاومت تنها راه خنثی کردن اسرائیل است
پ
کد خبر : ۱۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ -12 May 2020
گروه‌ها و جریان‌های فلسطینی روز سه‌شنبه بار دیگر به رژیم صهیونیستی درباره الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی هشدار دادند و بر گزینه مقاومت به عنوان تنها راه خنثی کردن این توطئه تاکید کردند.
به گزارش «آزادی»، «اشرف زاید» یکی از مقامات ارشد «جنبش مقاومت اسلامی فلسطین» (حماس) به نیابت از گروه‌ها و جریان‌های فلسطینی در کنفرانسی در شهر غزه در خصوص پیامد‌های ناشی از الحاق کرانه باختری به فلسطین اشغالی هشدار داد.

وی گفت: ما به اشغالگران درباره الحاق کرانه باختری هشدار می‌دهیم. این اقدام خسارت‌های بزرگی را به آن‌ها وارد خواهد کرد. مردم فلسطین هرگز اجازه اجرای چنین توطئه‌ای را نخواهند داد. این اقدام واکنش‌هایی را به همراه خواهد داشت که اشغالگران توان کنترل آن را نخواهند داشت.

زاید تاکید کرد: این طرح اسرائیل بخش زیادی از کرانه باختری را می‌بلعد و باعث تجزیه این منطقه می‌شود که رنج و مشکلات مضاعفی را برای فلسطینیان به همراه خواهد داشت.

این مقام ارشد فلسطینی همچنین بر یکپارچه‌سازی تلاش‌ها و تقویت وحدت ملی و حمایت از گزینه مقاومت برای مقابله با این توطئه تاکید کرد.

زاید در ادامه خواستار حمایت از حقوق ملت فلسطین و وادار کردن اشغالگران برای پاسخ دادن به خواسته‌های آنان شد.

وی از اعراب و مسلمانان خواست که به مسئولیت‌های خود در دفاع از مسئله فلسطین و حمایت از حقوق مردم آن عمل کنند.

طرح صلح "دونالد ترامپ" که به "معامله قرن" معروف شده، چند ماه پیش منتشر و موجب خشم فلسطینیان و رد آن از سوی جامعه بین‌المللی شد. در این طرح رژیم صهیونیستی مجاز می‌شود تا شهرک‌های کرانه باختری و منطقه راهبردی دره اردن را به سرزمین‌های اشغالی الحاق کند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: