* سردار کریمی: رزمایش کمک مؤمنانه ریشه در دفاع مقدس دارد
پ
کد خبر : ۱۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹ -09 May 2020
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:کشور ما با احیای همدلی دوران مقدس صحنه همدلی و یکپارچگی شد و این نشان از تقوای ملت ایران است.
به گزارش «آزادی»  سردار محسن کریمی، که در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه سخن می‌گفت: بیان کرد: شیوع ویروس کرونا، با وجود تلخی‌هایی که داشت، صحنه‌های زیبایی را از خدمت و همدلی خلق کرد. مردم ایران در برهه‌های زمانی مختلف در اتفاقات که رخ داده است، با همدلی و همراهی همگانی توانسته‌اند بر مشکلات، پیروز شوند.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس هم در تاریخ این کشور خلق حماسه و زیبایی بود. در این هشت سال دفاع مومنانه را با همدلی و همبستگی ملت ایران شاهد بودیم. مردم در صحنه‌های مختلف همواره در میدان آمده‌اند و تهدید‌ها را تبدیل به فرصت کرده‌اند و با شیوع ویرورس کرونا هم جوانان این مرز و بوم به میدان آمدند.

کریمی افزود: در مرور اسناد دفاع مقدس همین قطره قطره کمک‌های مردمی، نیاز جبهه‌ها را تامین کرد. در حال حاضر کشور‌های غربی که مدعی امکانات و تجهیزات پزشکی در دنیا بودند در برابر ویروس کرونا به زانو درآمدند، اما کشور ما با احیای همدلی دوران مقدس صحنه همدلی و یکپارچگی شد و این نشان از تقوای ملت ایران است.

کریمی خاطرنشان کرد: جوانان با راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و اقلام بهداشتی، ضدعفونی امکان و معابر، ایجاد نقاهتگاه‌ها و حضور در کنار مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها حماسه‌ها خلق کردند و باری از دوش کشور برداشتند.

وی گفت: رزمایش کمک مومنانه با مشارکت مردم و خیرین گسترده شد و در سطح استان مرکزی ۵۲ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد. تاکنون در دو مرحله رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان‌های استان صورت گرفته و مرحله سوم این رزمایش در روز عید فطر انجام می‌شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: آزادی ، سردار ، کریمی ، رزمایش ، دفاع
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: