* زنان اروپای شرقی به امارات قاچاق می‌شوند
پ
کد خبر : ۱۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ -29 April 2020
یک عضو پارلمان اروپا با بیان اینکه زنان اروپای شرقی به امارات قاچاق می‌شوند از عربستان و بحرین به عنوان بزرگترین نظام‌های ناقض استاندارد‌های بین‌المللی مبارزه با تجارت انسان، یاد کرد.
به گزارش «آزادی»  «فولیو مارچلو» عضو پارلمان اروپا در نامه‌ای خطاب به نایب رئیس کمیسیون اروپا خواستار توقف قاچاق زنان از اروپای شرقی به امارات شد.

بر اساس این گزارش، در نامه این عضو پارلمان اروپا به نایب رئیس کمیسیون اروپا آمده است که بسیاری از کشور‌های منطقه غرب آسیا استاندارد‌های بین‌المللی در زمینه مبارزه با تجارت و قاچاق انسان را رعایت نمی‌کنند.

وی صراحتاً اعلام کرده است که کشور‌های بحرین، عربستان و امارات در رأس ناقضان استاندارد‌های بین‌المللی مبارزه با تجارت انسان هستند.

این مقام اروپایی تأکید کرده است: گزارش‌های متعددی در خصوص قاچاق زنان به دبی در امارات منتشر شده و این در حالی است که هیچ اقدامی برای جلوگیری از این پدیده صورت نگرفته است. مسأله قاچاق زنان از مولداوی به عنوان فقیرترین کشور در اروپا به امارات، نگران کننده شده است.

مارچلو در پایان نامه خود به نایب رئیس کمیسیون اروپا آورده است: اساساً آیا شما برنامه‌ای برای نجات زنان قربانی شده‌ای که به امارات قاچاق شده‌اند، دارید؟
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، زنان ، اروپا ، امارات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: