* دود ناشی از آتش‌سوزی هوای دزفول را آلوده کرد
پ
کد خبر : ۱۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ -19 April 2020
دود ناشی از آتش‌سوزی علف‌های هرز و شاخه‌های درختان در یکی از یگان‌های نظامی اطراف دزفول در روز یکشنبه موجب آلودگی هوای این شهر شد.
به گزارش «آزادی» آلودگی هوای شهر دزفول در ساعات صبح روز یکشنبه موجب کاهش دید افقی و بروز مشکل برای شهروندان شد. این آلودگی ناشی از دود بیشتر در مناطق اطراف پل سوم، ۸۶ هکتار و کوی حافظ دزفول مشاهده شد که گله مندی شهروندان را به دنبال داشت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: در روز‌های اخیر شاهد آتش سوزی علف‌های هرز و بقایای درختان در بخشی از پایگاه چهارم شکاری دزفول به دلایل نامعلوم بودیم که از همان ابتدا هماهنگی لازم برای اطفای آتش سوزی انجام شد.

مصطفی استاد چینی گر افزود: منشا این آلودگی ناشی از آتش سوزی زباله نبوده و بقایای درختان و علف‌های هرز در این یگان نظامی دچار آتش سوزی گسترده شد و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرد که گله مندی آن‌ها را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه علت بروز این آتش سوزی‌ها مشخص نیست گفت: ممکن است عوامل طبیعی در این آتش سوزی دخیل باشند که موضوع در دست بررسی است.

استادچینی گر گفت: آتش سوزی‌ها در چند مرحله صورت گرفته که با هماهنگی و همکاری فرماندهی پایگاه چهارم شکاری دزفول مهار شده، ولی امکان آتش سوزی دوباره وجود دارد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول از مسوولان پایگاه چهارم شکاری خواست موقعیت را طوری ساماندهی کنند تا دوباره شاهد چنین آتش سوزی‌های گسترده‌ای نباشیم.

استاد چینی گر افزود: این آتش سوزی‌ها که در چند مرحله شعله ور شد کامل مهار شده است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، دود ، ناشی ، آتش سوزی ، دزفول
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: