* روحانی:با ۲ ویروس تحریم و کرونا در جنگیم
پ
کد خبر : ۱۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ -16 April 2020
رئیس جمهور گفت: مردم اطمینان داشته باشند که همه بخش‌های دولتی، خصوصی و عمومی حتی لحظه‌ای فعالیت خود را متوقف نکرده و با رعایت پروتکل بهداشتی کار را ادامه می‌دهند.
به گزارش «آزادی» ، حجت الاسلام و المسلیمن حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در مراسم افتتاح طرح‌های صنعت آب و برق در استان تهران، گفت: امیدوارم سال ۹۹ سال افتتاح باشد و خوشحالم که امروز به صورت ویدئو کنفرانس چند پروژه بزرگ به ارزش دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان را در بخش نیرو افتتاح کردیم.

روحانی ادامه داد: این افتتاح به این معنی است که همه تلاش می‌کنند تا در شرایط سخت امروز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسیر تولید را ادامه دهند تا همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، امسال به جهش تولید برسیم.

وی گفت: امیدوارم هر هفته شاهد افتتاح طرح‌های بزرگی در کشور و در بخش‌های مختلف دولت باشیم.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از مهر بخوانید؛

* مردم بدانند که سال جاری سال سختی است. ما با دو ویروس در حال جنگ هستیم. ما باید هم با ویروس کرونا بجنگیم و هم اینکه با ویروسی به نام تحریم مقابل کنیم. اما ما تلاش می‌کنیم تا مردم به صورت مطلوب زندگی داشته باشند.

* البته شرایط برای کل جهان سخت خواهد بود، ولی برای ما کمی سخت‌تر است. روند این افتتاح‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت و مردم اطمینان داشته باشند که همه بخش‌های دولتی، خصوصی و عمومی حتی لحظه‌ای فعالیت خود را متوقف نکرده و با رعایت پروتکل بهداشتی کار را ادامه می‌دهند.

* امیدوارم سال جاری سال پر از برکت باشد و باید از همین جا به روح تمامی شهدای خدمت که برای سلامت ما جان خود را تقدیم کردند درود فرستاد و به خانواده‌های آن‌ها تسلیت گفت. همه باید بدانند که خدمت در عین حفظ سلامت ادامه خواهد داشت و همه بخش‌ها تولید خود را در عین حفظ سلامت و حفظ پروتکل‌های بهداشتی ادامه می‌دهند.
برچسب ها: آزادی ، روحانی ، ویروس ، تحریم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: