* ایجاد رقابت در بازار، پویایی در تولید را به همراه دارد
پ
کد خبر : ۱۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ -14 April 2020
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: رقابت در بازار می‌تواند پویایی در تولید و صادرات را به همراه داشته باشد.
به گزارش «آزادی» ، محمد فرید سپری اظهار داشت: با وجود بحران بیماری کرونا، اما استان کردستان همچنان در تولید گوشت مرغ موفق عمل کرده است.
 
وی افزود: انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت بالای استان در تولید گوشت مرغ، خرید این محصول به منظور انجماد در مقادیر بیشتری انجام شود.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: گوشت مرغ در استان کردستان با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شود براین اساس بایستی زیرساخت‌های مرتبط توسعه و در جهت تقویت وضعیت موجود اقدام شود.
 
سپری خاطرنشان کرد: عرضه مستمر و تولید پایدار در گرو حفظ بازار و وجود تقاضای مداوم محقق می‌شود. در واقع با ارتقای کیفیت تولید و از دست ندادن بازار، عرضه را افزایش داده و زمینه رقابت را برای پویایی بازار فراهم کرد.
 
وی با تاکید بر حفظ بازار صادرات گفت: صادرات تنها به معنی صادرات خارج از کشور نیست اگر بازار‌های سطح کشور را در تمامی سال و حتی بحران‌ها جذب نمائیم، می‌توان مدعی شد که بازار صادرات بسیار پررونق است در این راستا با حفظ منافع تولید کننده و مصرف کننده باید تحرکی اساسی نیز در این حوزه انجام شود.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در ادامه تصریح کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه اعمال شده بر ایران باز هم می‌شود با ایجاد رقابت و پویایی بازار تولید باکیفیت را به طرز چشمگیری افزایش داد.
 
به گفته سپری، با حضور صاحبان حرفه و خدمات و ایجاد رقابت سالم و بخصوص توجه به زنجیره ارزش فضا برای حضور در بازار‌های ر۳ابتی و صادراتی میسور میشود و در این میان نقش در بازار‌های جهانی دور از انتظار نمی‌باشد.
برچسب ها: آزادی ، رقابت ، بازار ، پویایی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: