* توزیع افزون بر۴۸۰ تن گوشت قرمز دولتی در ماه رمضان در گیلان
پ
کد خبر : ۱۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ -13 April 2020
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از توزیع افزون بر ۴۸۰ تن گوشت گوساله منجمد با قیمت مصوب کیلیویی ۴۲ هزار تومان برای ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.
به گزارش «آزادی» فرهاد دلق پوش روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در رشت با بیان اینکه سبد حمایتی دولت از ۳۰ فروردین ماه جاری در استان توزیع می‌شود، اظهار کرد: همچنین توزیع افزون بر یک هزار و ۶۰۰ تن شکر، ۸۰۳ تن مرغ منجمد کیلویی ۱۲ هزار تومان، یک هزار و ۶۰۶ تن روغن و دو هزار تن خرما در ماه مبارک رمضان جهت رفاه مردم و تنظیم بازار در استان پیش بینی شده است.

وی تعداد بازرسی‌های انجام شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان را ۲۱۳ هزار و ۷۷۶ مورد عنوان و بیان کرد: با انجام این بازرسی‌ها، هشت هزار و ۷۰۹ فقره پرونده به ارزش ریالی افزون بر ۴۵۶ میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی تعداد گشت‌های مشترک کالایی و خدمات در استان را نیز طی سال گذشته چهار هزار و ۷۹۱ مورد عنوان و تصریح کرد: افزون بر ۳۰ میلیارد ریال برای متخلفان این بخش پرونده تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان نیز در این جلسه از اجرای طرح ضیافت ویژه نظارت بر بازار در ماه مبارک رمضان با رویکرد نظارت بر نیاز‌های ضروری مردم و سلامت محور خبر داد.

منصور انصاری در ادامه با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارت بهداشتی که پیش از این، بدنبال شیوع بیماری کرونا در استان در حال اجراست، گفت: در همین ارتباط ۲۰۸ اکیپ بازرسی تشکیل و ۷۳۴ مورد بازرسی در استان انجام شده است.

وی افزود: با بازرسی‌های انجام شده، ۲۴۰ تخلف ثبت و ۷۰ هزار و ۱۴۳ عدد ماسک، ۷۴ هزار و ۵۲۸ جفت دستکش، ۱۹ هزار و ۲۰۹ تن الکل کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خاطر نشان کرد: بازرسی‌ها در بخش‌های مختلف ادامه دارد و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در بخش‌های کالا و خدمات و بهداشت و بازار با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ تماس بگیرند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، توزیع ، گوشت قرمز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: