* افزایش ۶۰ درصدی جابجایی کالا‌های اساسی در گلستان
پ
کد خبر : ۱۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ -05 April 2020
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: از روز اول فروردین ماه تاکنون شاهد افزایش ۶۱ درصدی در صدور بارنامه‌ها در گلستان بودیم.
به گزارش «آزادی» ، مهدی میقانی ظهر یکشنبه در خصوص میزان حمل و نقل بار در گلستان اظهارکرد: با توجه به نیاز مبرم مردم و بخش خدمات رسان دولت به خصوص بخش پزشکی و درمانی جهت دسترسی به کالا‌های اساسی، بخش حمل و نقل جاده‌ای از اولین روز طرح قرنطینه خانگی در عرصه حضور داشتند.

میقانی افزود: از روز اول فروردین ماه تاکنون شاهد افزایش ۶۱ درصدی در صدور بارنامه‌ها بودیم.

وی با توجه به گزارش سامانه‌های برخط بیان کرد: طی ۱۳ روز گذشته بالغ بر ۹ هزار و ۱۰۰ بارنامه توسط شرکت‌های حمل و نقل باری استان صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان در زمینه عمده محصولات جابجا شده بیان کرد: تاکنون عمده کالا‌های جابجا شده شامل کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم از جمله محصولات کشاورزی، اقلام مصارف خانگی و کالا‌های پزشکی و درمانی بوده است

میقانی با توجه به درخواست بخش حمل و نقل جاده‌ای استان جهت استمرار خدمات رسانی به مردم عزیز تصریح نمود: بخش حمل و نقل جاده‌ای بالاخص رانندگان باری با عنایت به شرایط کشور با آن به علت شیوع ویروس کرونا مواجه است، به طور داوطلبانه خواستار حضور در صحنه جهت جابجایی کالا‌های اساسی موردنیاز مردم و جامعه پزشکی بودند و در این عرصه با همه مخاطرات پیش رو سربلند بوده اند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: