* کشف بیش از ۹۷ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی
پ
کد خبر : ۱۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ -31 March 2020
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از شناسایی و پلمب ۸۹۳ واحد صنفی و مرکز توزیع تجهیزات بهداشتی متخلف به همراه کشف بیش از ۹۷ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در سراسر کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش «آزادی» ، سردار محمد رضا مقیمی در تشریح این خبر ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در پی وقوع و همه گیر شدن ویروس کرونا و کمبود برخی اقلام بهداشتی در سطح کشور، پلیس امنیت اقتصادی طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی را در اولویت مأموریت خود قرار داده است.

وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی پیش بینی، پیشگیری و مقابله با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محور که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد، با تمام توان مقابله می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹۷ هزار و ۳۸۲ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۳۸ هزار و ۲۵۰ عدد دستکش، ۳۰ هزار و ۳۰۹ عدد انواع ماسک و ۲۸ هزار و ۸۲۳ عدد انواع مواد ضد عفونی کننده، موادشوینده و لوازم بهداشتی، انواع تجهیزات پزشکی کشف و همچنین ۸۹۳ مرکز عرضه متخلف تجهیزات بهداشتی نیز پلمب شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و در استان‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی تحویل شد، گفت: در این خصوص ۴۳ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی درباره احتکار در سراسر کشور است و با مد نظر قرار دادن شعار سال به نام "جهش تولید" به صورت مستمر و جدی در حمایت از تولید داخلی با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز، احتکار و … قاطعانه و مؤثر با مخلان نظام اقتصادی کشور مبارزه می‌کند.

سردار مقیمی درپایان خاطرنشان کرد: درخواست و تقاضای پلیس از مردم عزیز سراسر کشور این است که به محض اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، کشف ، تجهیزات ، بهداشت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: