* استاندار: قم در طرح فاصله گذاری اجتماعی موفق بوده‌است
پ
کد خبر : ۱۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ -31 March 2020
استاندار قم، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قم را موفق خواند و گفت: مردم قم به خوبی با مسئولان در اجرای این طرح همکاری می‌کنند که کاهش بسیار زیاد تردد در معابر شهری و بین شهری از جمله دستاورد‌های اجرای این طرح در قم است.
به گزارش «آزادی» ، بهرام سرمست در جلسه ویدیو کنفرانسی وزیر کشور با استاندار قم با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات و تمهیدات استان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا افزود: نحوه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این استان به دلیل همراهی مردم به خوبی اجرا شده است.

وی تصریح کرد: با تمهیدات صورت گرفته در استان قم شاهد کاهش ۶۶ درصدی کاهش مصرف سوخت و همچنین ۷۰ درصد کاهش تردد‌های داخل شهر و ۹۰ درصد کاهش تردد در آزادراه تهران- قم را شاهد هستیم.

سرمست با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای استفاده از ظرفیت خیرین سلامت استان افزود: همچنین ۲۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی و خیرین سلامت در جهت پشتیبانی مراکز درمانی و بسته‌های حمایتی برای اقشار آسیب پذیر جذب شده است.

به گزارش ایرنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه یازدهم فرودین ماه جاری، ۴۱۴۹۵ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، ۲۷۵۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۳۹۱۱ نفر نیز بهبودیافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: