* دستور جدید رئیس جمهور برای مقابله با کرونا
پ
کد خبر : ۱۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴ -29 March 2020
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در ارتباط ویدئو کنفرانسی با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان؛ از دستور جدید رئیس جمهور برای قرنطینه بیماران کرونایی که نتیجه تست آن‌ها مثبت اعلام می‌شود، خبر داد.
به گزارش «آزادی»، حسین ذوالفقاری عصر امروز در ارتباط ویدئو کنفرانسی با خوش‌اقبال معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه و اظهار امیدواری برای عبور از مشکل ویروس کرونا اظهار داشت: از همه تلاش‌های دست‌اندرکاران و مدافعان سلامت در همه استان‌های کشور بابت مقابله با این بیماری تشکر می‌کنم.

وی افزود: طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی مصوب ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا با هدف جلوگیری از انتقال بیماری و تشدید کنترل تردد‌های غیرضروری تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با تاکید بر ضرورت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم در کشور تصریح کرد: در برخی از استان‌ها خارج از حدود مصوبات اقداماتی انجام شده در حالی‌که افراط و تفریط در اجرای طرح جایز نیست و نباید این روند تداوم داشته باشد، چراکه مشکل‌ساز است.

وی با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به معنی قرنطینه شهر‌ها نیست، عنوان کرد: باید در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی براساس چارچوب ابلاغی و تعیین‌شده عمل شود تا سبب ایجاد نارضایتی عمومی نشود.

ذوالفقاری از دستور جدید رئیس جمهور برای قرنطینه بیماران کرونایی که نتیجه تست آن‌ها مثبت اعلام می‌شود خبر داد و گفت: وزارت کشور و کمیته انتظامی اجتماعی ستاد مبارزه با کرونا در چارچوب سیاست‌های ابلاغی طرح‌ها را ابلاغ و باید براساس مصوبات در استان‌ها هم اجرا شود.

محدودیت‌های شدید در ۱۳ فروردین در پارک‌های کردستان اعمال می‌شود

حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه گزارشی از وضعیت بیماران کرونا در استان ارائه کرد و گفت: استان کردستان از وضعیت خوبی برخوردار است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: از ظرفیت و توان ۵۴۰ سمن فعال، احزاب، گروه‌ها و رسانه‌های استان برای پیشگیری از شیوع این بیماری استفاده می‌شود.

معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به بومی‌سازی و ابلاغ دستورالعمل فاصله‌گذاری اجتماعی به دستگاه‌های استان و پیگیری اجرای آن اشاره کرد و گفت: حفظ سلامت جامعه اولویت ماست و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی از اعمال محدودیت‌های شدید در ۱۳ فروردین در بوستان‌ها و پارک‌های استان در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا خبر داد و افزود: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، از ورود شهروندان به پارک‌ها، بوستان‌ها و فضا‌های سبز در روز سیزده‌بدر کردستان جلوگیری می‌شود.

معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه مردم برای قطع زنجیره کرونا در خانه‌های خود بمانند، تصریح کرد: با افرادی که دستورالعمل‌های ابلاغی را رعایت نکنند، برخورد قانونی می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: