* ایستگاه‌های غربالگری کرونا در فردیس فعال شد
پ
کد خبر : ۱۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ -29 March 2020
شهردار فردیس اعلام کرد که در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، ایستگاه‌های غربالگری در مبادی وروردی شهر فردیس با همکاری هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت راه اندازی شده است.
به گزارش «آزادی» محمد خسرو زاده روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مبادی ورودی فردیس که انجام شد، افزود: این ایستگاه‌ها در مسیر‌های ورودی کرج، شهریار و ملارد به فردیس راه اندازی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری امور اجرایی نیرو‌های داوطلب مردمی، بسیجی، انتظامی و هلال احمر را پشتیبانی می‌کند، اضافه کرد: با همکاری ارگان‌های مختلف، شهر فردیس به طور مستمر ضد عفونی می‌شود.

در این طرح کارکنان هلال احمر آموزش‌های لازم را در خصوص معرفی بیماری کرونا و نحوه پیشگیری این بیماری به مردم اطلاع رسانی می‌کنند.

به گفته وی، بوستان‌های فردیس و همه مراکز خدماتی آن‌ها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.


شهردار فردیس با اشاره به جلوگیری از فعالیت روز بازار ها، دستفروشان و وانت‌بار‌های میوه فروش در فردیس، تصریح کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

خسرو زاده گفت: بنر‌های آموزش پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا در فردیس نصب شده است.

شهر فردیس با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت سال ۹۶ از شهر داری کرج منفک شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: