* تزریق اعتبار و تجهیزات به بخش درمان اردستان
پ
کد خبر : ۱۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ -29 March 2020
اصفهان فرماندار اردستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان اردستان، بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار و تجهیزات از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به بخش درمان شهرستان اختصاص داده شده است.
به گزارش «آزادی» حمیدرضا تأملی اظهار کرد: مردم شهرستان اردستان تاکنون بیش از ۳ میلیارد ریال به حساب خیرین بیمارستان شهید بهشتی اردستان واریز کردند و تاکنون با توجه به نیاز‌های بیمارستان شهید بهشتی و کادر درمانی حدود یکمیلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خرید انجام شده است.

وی با بیان اینکه اقلام مصرفی بیمارستان اردستان بیشتر شامل مواد ضدعفونی، ماسک، لباس ایزوله، گان، الکل و... است، گفت: خیرین شهرستان اردستان نیز تا کنون بیش از ۸ میلیارد ریال به بخش بهداشت و درمان اهدا کرده‌اند.

فرماندار اردستان با اشاره به جذب اعتبارات دولتی افزود: با پیگیری‌هایی که نماینده مردم اردستان داشتند سهمیۀ اقلام حفاظت فردی بیمارستان شهید بهشتی اردستان در دانشگاه علوم پزشکی افزایش داشته و در این قسمت رتبه دوم استان اصفهان را داریم.

تأملی با بیان اینکه حدود ۴ میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان اردستان تخصیص داده شده، اظهار کرد: ۲ دستگاه ونتیلاتور به مبلغ ۶ میلیارد ریال به بیمارستان اردستان تخصیص داده شده که می‌تواند در بهبود بیماران کرونایی مؤثر باشد و البته اقلام حفاظت فردی و... نیز در کنار آن بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان اردستان، با پیگیری‌های مسئولان شهرستان، بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار و تجهیزات از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به بخش درمان شهرستان اختصاص داده شده، گفت: یکی از کمبود‌های بیمارستان اردستان در حال حاضر دستگاه سی تی اسکن است که امیدواریم با پیگیری‌هایی که در حال انجام است در روز‌های آینده به نتیجه برسد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: آزادی ، تزریق ، تجهیزات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: