* مردم جهت غلبه بر ویروس کرونا همکاری کنند
پ
کد خبر : ۱۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ -27 March 2020
استاندار بیانیه مشترک استاندار و نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی طی بیانیه‌ای مشترک از مردم برای همکاری جدی جهت غلبه بر ویروس کرونا دعوت کردند.
به گزارش «آزادی» ، در بیانیه مشترک محمدمهدی شهریاری و حجت الاسلام سیدمهدی قریشی آمده است، احتراماً با تبریک سال نو و عید آغاز رسالت پیامبر اکرم (ص) و اعیاد شعبانیه، همان گونه که مستحضرید کشور عزیزمان در اوج تحریم‌های شدید و ظالمانه اقتصادی و دارویی از سوی کشور‌های استکبار جهانی و ممانعت آن‌ها از ارسال وسایل و تجهیزات پزشکی و دارویی، درگیر مبارزه با انتشار ویروس کرونا و تأمین حفظ سلامتی آحاد ملت است.

این بیانیه می‌افزاید، در این مبارزه مدافعان سلامت و کادر پزشکی در خط مقدم و صف اول قرار گرفته و با فعالیت شبانه روزی و ایثار و فداکاری بی نظیر مشغول شناسایی و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع و انتشار آن هستند. انتظار مدافعان سلامت و مسئولین بهداشتی و پزشکی کشور اجرا نمودن دستورالعمل‌ها، پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی است که توسط ستاد ملی و استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا اعلام می‌شود.

در این بیانیه تاکید شده است، ضمن تقدیر از خدمات همه مردم و مسئولین در راستای مهار ویروس کرونا از مردم شریف استان آذربایجان غربی تقاضا می‌شود جهت پیشگیری از گسترش شیوع و انتقال ویروس کرونا با تاکید بر این نکته که خانه امن‌ترین مکان جهت مصون ماندن از ابتلاء به کروناست، دستورالعمل صادره از سوی ستاد ملی با عنوان " طرح فاصله گذاری اجتماعی" را که هدف غایی آن صیانت از سلامت مردم است با جدیت اجرا کنند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است، ان شاء الله که با فضل و عنایت خداوند متعال و دستور العمل‌ها و مصوبات ستاد مدیریت مبارزه با کرونا همچنین رعایت بهداشت فردی و همکاری و عزم جدی و نیز دقت شما مردم بزرگوار، کرونا را شکست خواهیم داد و در کمال صحت و سلامت و عافیت و سربلندی امور روزانه به حالت عادی باز خواهد گشت.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، مردم ، ویروس ، کرونا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: