* بررسی مجدد مشمولان کمک معیشت در خرداد ۹۹
پ
کد خبر : ۱۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ -26 March 2020
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی از بررسی مجدد تمامی مشمولان و معترضان طرح کمک معیشت خبر داد و گفت: کمک معیشت فروردین به تمامی مشمولان اسفند پرداخت می‌شود.
به گزارش «آزادی» حسین میرزایی در خصوص واریز کمک معیشت در فروردین، اظهار داشت: تاریخ واریز را سازمان برنامه و بودجه اعلام می‌کند و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فقط مسئول شناسایی مشمولان است.

وی گفت: افرادی که در لیست مشمولان کمک معیشت در اسفندماه بودند در لیست فروردین ماه نیز قرار می‌گیرند و هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی با اشاره به اینکه افرادی که نسبت به عدم دریافت کمک معیشت معترض بوده و در سامانه ثبت نام کرده بودند بررسی درخواست آن‌ها در خرداد ۹۹ انجام می‌شود، افزود: اگر این افراد مشمول باشند بعد از خرداد تعیین تکلیف می‌شوند؛ بنابراین انتظار نداشته باشند که در فروردین ماه در لیست مشمولان کمک معیشت قرار بگیرند.

میرزایی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ میلیون نفر کمک معیشت دریافت می‌کنند، ادامه داد: این افراد شامل ۱۹ میلیون و ۱۰۰ خانوار می‌شوند.

به گفته وی، تمامی مشمولان و همچنین معترضان مجدداً در خردادماه مورد بررسی قرار می‌گیرند و ممکن است افرادی اضافه و یا کم شوند.

میرزایی با اشاره به اینکه ۳ میلیون و ۷۰ هزار خانوار به عدم دریافت کمک معیشتی اعتراض کرده بودند که یک میلیون و ۱۷۶ هزار خانوار کمک معیشت را گرفتند، اظهار داشت: مابقی معترضان که حدود ۲ میلیون خانوار می‌شوند اعتراضشان در خردادماه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی، به جامعه هدف و مشمولان توصیه کرد که قبل از واریز کمک معیشت اطمینان حاصل کنند که حساب بانکی شأن مشکلی نداشته باشد.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، بررسی ، مشمولان ، معیشتی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: