* کاهش ۱۴ درصدی تصادفات فوتی در شهرستان بهار
پ
کد خبر : ۱۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ -26 March 2020
فرمانده انتطامی شهرستان بهار از کاهش ۱۴ درصدی تصادفات فوتی شهرستان بهار طی سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه آن در سال ۹۷ خبر داد.
به گزارش «آزادی» سرهنگ بزرگعلی نوری اظهار کرد: طی یک گذشته ۶ فقره تصادف منجر به فوت درون شهری رخ داده که نسبت به مدت مشابه آن ۱۴ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ نوری افزود: تعداد ۱۵۲ فقره تصادف منجر به جرح در سال ۱۳۹۸ رخ داده است که این آمار نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل از آن ۱۲ درصد کاهش یافته که ۲۱ فقره کمتر است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۷۹ نفر در اثر تصادف در این شهرستان مجروح شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل آن ۱۵ درصد کاهش یافته و ۳۲ نفر کمتر شده است.

وی افزود: در تصادفات خسارتی نیز در این مدت ۳ هزار و ۷۲ فقره تصادف خسارتی رخ داده که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۹ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ نوری اضافه کرد: بیشترین عامل تصادفات تخطی از سرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو و تجاوز به چپ بوده است.

وی بیان داشت: در این مدت یک هزار و ۴۵ دستگاه خودرو و ۸۷۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.

سرهنگ نوری گفت: کارشناسان پلیس راهور در طول سال در مدارس، مساجد و ادارات و محافل عمومی حاضر و فرهنگ ترافیکی را به صورت چهره به چهره آموزش داده که این اقدامات به صورت مستمر در سال آتی نیز ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از مشارکت و همدلی مردم با پلیس در جهت ارتقا ء. فرهنگ ترافیکی قدر دانی کرد و بیان داشت: از شهروندان تقاضا داریم تا در هنگام رانندگی، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، کاهش ، تصادف ، شهرستان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: