* خدمات غیر حضوری شرکت برق استان مرکزی ادامه می‌یابد
پ
کد خبر : ۱۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ -25 March 2020
مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: زیرساخت‌های لازم برای خدمات غیر حضوری این شرکت در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا فراهم شده و این روند ادامه می‌یابد.
به گزارش «آزادی» «فریدون حاتمی» روز چهارشنبه  افزود: واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش، اعلام کارکرد کنتور، ثبت درخواست تست لوازم اندازه‌گیری، تغییر مکان داخلی انشعاب، جمع‌آوری انشعاب موقت و دایم، وصل مجدد انشعاب، اصلاح سرویس انشعاب و نصب مجدد انشعاب از جمله خدمات غیر حضوری است.

وی اضافه کرد: تغییرنام اشتراک، اصلاح آدرس اشتراک، افزایش قدرت، کاهش قدرت، تفکیک انشعاب، قطع موقت، تغییر تعرفه، بررسی صورتحساب و صدور صورتحساب میان دوره و دریافت آخرین قبض برق از طریق پیامک از جمله خدماتی است که توسط این شرکت به صورت غیرحضوری و از طریق تماس با سامانه شهاب (۱۲۱) انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مشترکان برق برای مشاهده آخرین بدهی قبض برق خود می‌توانند شناسه قبض را به شماره ۱۰۰۰۵۰۰۰۱۲۱ پیامک کنند.

مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: مشترکان می‌توانند هرگونه گزارش از قبیل: مشکلات شبکه برق، قطع روشنایی معابر، انشعابات غیر مجاز، عملکرد مامورین و سایر امور را به سامانه شبانه روزی پیک به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ پیامک کنند.

حاتمی عنوان کرد: اپراتور‌های مرکز ۱۲۱ توزیع برق این استان به تماس‌گیرندگان پاسخگویی شبانه‌روزی دارند و به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، کاهش حضور کارکنان در محل کار و ضرورت پاسخگویی و ارایه خدمت امکان پاسخگویی در منزل (Home Agent) ایجاد شده است.

وی گفت: در زمان‌های بحران که امکان مراجعه اپراتور‌ها به مرکز پاسخگویی میسر نیست، میتوان با این قابلیت تعداد اپراتور‌های پاسخگو را افزایش داد.

مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: پرداخت صورتحساب نیز از طریق تماس با ۱۵۲۱ و اپلیکیشن همراه برق امکان پذیر است.

۷۴۰ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد.

تاکنون ۹۴۰ مبتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی شناسایی شده است و ۵۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در این استان بهبود یافته اند.
۶۴ نفر از مبتلایان به بیماری ناشی از ویروس کرونا نیز تاکنون در استان مرکزی جان خود را از دست داده‌اند.
نخستین مورد مثبت به کرونا در استان مرکزی پس از استان قم در اول اسفندماه سال ۹۸ مشاهده شد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، خدمات ، شرکت ، برق
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: