* فعالیت واحد‌های تولیدی آران‌وبیدگل محدود می‌شود
پ
کد خبر : ۱۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ -23 March 2020
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: با تعامل و همکاری صاحبان صنایع این شهرستان و به منظور جلوگیری از روند افزایشی و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، همه صنایع تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل می‌شوند.
به گزارش «آزادی» اسماعیل بایبوردی  به تشکیل ستاد مقابله با کرونا با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اشاره کرد و افزود: بر اساس مصوبه جدید قرار شد که صنایع این شهرستان فعالیت خود را تا ۱۵ فروردین‌ماه به حالت تعلیق درآورند.

وی بیان کرد: البته در شرایطی خاص که واحد تولیدی تعهد دهد که همه استاندارد‌های مورد نظر وزارت بهداشت را به صورت کامل و جامع انجام دهد، می‌تواند به صورت محدود به فعالیت خود ادامه دهد.

فرماندار آران‌وبیدگل در ادامه از مردم درخواست کرد تا همچنان در خانه بمانند و خرید‌های ضروری خود را به صورت تلفنی یا اینترنتی از عرضه‌کنندگان و فروشگاه‌های مجاز و مطمئن انجام دهند.

بیماری ویروسی کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد و تا کنون به بیش از ۹۰ درصد کشور‌ها سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌راحتی با مشارکت شهروندان و راهکار‌هایی ساده مانند شست و شوی مکرر دست‌ها با صابون، استفاده از ماسک و دستکش در بیرون خانه و تعویض به هنگام آن، مصرف مایعات گرم، دست ندادن و روبوسی نکردن با دیگران، خودداری از تماس دست با چشم‌ها، بینی و دهان، حفظ فاصله یک و نیم متری با افراد بیمار و ماندن بیماران در خانه می‌توان از میزان شیوع و ابتلای ویروس کرونا جلوگیری کرد.

بنابر آخرین آمار اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، شمار مبتلایان قطعی به این ویروس در شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل به ۷۱۲ مورد رسیده است.

شهرستان ۱۰۳ هزار نفری آران‌وبیدگل با بیش از ۸۰۰ واحد تولیدی در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان هستند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، فعالیت ، تولیدی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: