* شکست کرونا نیازمند عزم و اراده جمعی و نگاه مسئولانه است
پ
کد خبر : ۱۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ -23 March 2020
فرماندار صومعه سرا با تأکید بر همکاری مردم با مسئولان، گفت: شکست کرونا نیازمند عزم و اراده جمعی و نگاه مسئولانه همگان است.
به گزارش «آزادی» ، سید جلال سید محمدی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در فرمانداری صومعه سرا، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا از یک ماه گذشته تاکنون مسائل و مشکلات فراوانی برای کشور به ویژه استان گیلان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه باید با یک عزم و اراده ملی و جمعی این بحران را پشت سر بگذاریم، افزود: از آغازین روز‌های شیوع ویروس کرونا تمهیدات لازم برای شهرستان صومعه سرا اتخاذ شده است.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه اگر بخواهیم در کوتاه‌ترین زمان این ویروس را کنترل کنیم نیازمند اجرای دقیق همه مصوبات ملی، استان و شهرستانی هستیم، گفت: رعایت بهداشت فردی و عمومی و ماندن در خانه مهم‌ترین توصیه این روز‌های مسئولان حوزه بهداشت و درمان است.

وی با بیان اینکه عدم رعایت هشدار‌ها از سوی عده‌ای به معنا ضایع کردن حقوق دیگران است، تصریح کرد: باید با یک عزم و اراده ملی به آن پرداخته و با جدیت دنبال کنیم، همه ما در برابر هم مسئول هستیم.

سید محمدی در ادامه با اشاره به اینکه باید با نگاه مسئولانه همکاری لازم در راستای رعایت بهداشت فردی و عمومی و لزوم در خانه ماندن را انجام دهیم، ادامه داد: مردم در میدان اصلی مبارزه با این ویروس هستند و خوشبختانه در سطح شهرستان صومعه سرا در همه زمینه در این مدت شاهد مشارکت و همکاری آن‌ها بوده‌ایم.

وی به همکاری سپاه و بسیج در راستای مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و ضمن قدردانی از تلاش کادر درمانی و پرستاران، افزود: در این مدت شاهد همگرایی و همدلی و همکاری خوبی بودیم.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه متأسفانه تعداد اندکی از رسانه‌های محلی اقدام به انتشار اخبار غلط و اشتباه کرده‌اند، گفت: در مجموع رسانه‌های شهرستان صومعه سرا همکاری خوبی با مسئولان در این مدت در راستای آرامش جامعه و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی انجام داده‌اند.

وی همچنین به فعالیت اصناف نیز اشاره کرد و گفت: بسیاری از واحد‌های صنفی همکاری خوبی انجام داده‌اند، اما برخی همکاری لازم را انجام نکرده که با حضور مراجع قانونی و انتظامی از روز گذشته شاهد اقدامات خوبی هستیم.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، شکست ، کرونا ، مسئولانه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: