* انتخابات هیئت بسکتبال خوزستان به سال آینده موکول شد
پ
کد خبر : ۱۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ -13 March 2020
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به لغو تمامی فعالیت‌های ورزشی به علت شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: برگزاری انتخابات هیئت بسکتبال استان به سال آینده موکول شد.
به گزارش «آزادی» ابراهیم نصیری ، با بیان اینکه با فدراسیون بسکتبال کشور برای برگزاری انتخابات هیئت بسکتبال خوزستان در دوازدهم اسفند به توافق رسیده بودیم، اظهار کرد: به علت شیوع ویروس کرونا و حاکم شدن خاص در کشور برگزاری انتخابات منتفی شد و سال آینده شاهد انتخاب رئیس جدید هیئت بسکتبال استان خواهیم بود.

وی در خصوص علت انتخاب نشدن سرپرست برای هیئت بسکتبال استان، تصریح کرد: به احترام عملکرد خوب پرنیاک، در این هیئت تصمیم گرفتیم برای بسکتبال سرپرست مشخص نکنم و هیئت زیر نظر دبیر به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص آخرین وضعیت هیئت‌های کاراته و اسکیت استان نیز گفت: برای برگزاری انتخابات این رشته‌های ورزشی منتظر دریافت تأیید صلاحیت‌ها هستیم تا پس از توافق با فدراسیون تاریخ برگزاری را مشخص کنیم.

نصیری با اشاره به اینکه مدت ریاست چهارساله، ۷ هیئت ورزشی در سال آینده نیز به پایان می‌رسد، بیان کرد: از اردیبهشت نیز برای این هیئت‌ها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام پرنیاک از چهاردهم مرداد سال ۹۴ به مدت چهار سال ریاست هیئت بسکتبال خوزستان را بر عهده داشت.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، برگزاری ، هیئت ، بسکتبال
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: