* یوفا: یورو ۲۰۲۰ به خاطر کرونا به تعویق نمی‌افتد
پ
کد خبر : ۱۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ -11 March 2020
اتحادیه فوتبال اروپا تصمیم ندارد مسابقات جام ملت‌های اروپا را به تعویق بیندازد.
به گزارش «آزادی» ، نشریه توتواسپورت ایتالیا شب گذشته اعلام کرد چند فدراسیون عضو یوفا با ارسال نامه‌هایی جداگانه خواستار لغو یا تعویق مسابقات یورو ۲۰۲۰ شده‌اند. به گفته آژانس خبری آسوشیتدپرس یوفا از همه فدراسیون‌های اروپایی خواسته است که اطمینان حاصل کنند که می‌توانند طبق برنامه ریزی، از ۱۲ ژوئن تا ۱۲ ژوئیه در یورو ۲۰۲۰ شرکت کنند تا این مسابقات طبق زمان مقرر برگزار شود.

این آژانس خبری همچنین اعلام کرد، یوفا تخمین می‌زند که اگر زیرساخت‌های پزشکی لازم برای معالجه بیماران مبتلا به Covid-۱۹ (ویروس کرونا) وجود داشته باشد، یک شهر به راحتی می‌تواند میزبان جلسات باشد و همچنین بتوانند روزنامه نگاران و عکاسان و همینطور نمایندگان آژانس‌های خبری را اسکان بدهند.
اگر یک شهر نتواند این شرایط را برآورده کند، یوفا قصد دارد این فرصت را برای یکی از یازده کشور دیگر برای برگزاری مسابقات فراهم کند. در همین حال، یوفا اعلام کرده است که هیچ درخواستی از کشور‌های میزبان برای تعویق یا لغو مسابقات دریافت نکرده است.

راب هاریس، خبرنگار آسوشیتدپرس به نقل از یوفا نوشت: "یوفا وضعیت کروناویروس را بسیار جدی می‌گیرد. ما (یوفا) از نزدیک وضعیت را رصد می‌کنیم و در رابطه با Covid-۱۹ و توسعه آن با سازمان بهداشت جهانی و مقامات ملی در تماس هستیم.
منبع: ایلنا
برچسب ها: آزادی ، یوفا ، کرونا ، تعویق
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: