* شمار مبتلایان به ویروس کرونا در بروجرد به ۱۴ نفر رسید
پ
کد خبر : ۱۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ -07 March 2020
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان به ۱۴ نفر رسید که هم اکنون در بیمارستان آیت الله بروجردی بستری هستند.
به گزارش «آزادی» عبدالرحیم رحیمی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تعداد ۱۲ نفر نیز بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان تحت مراقبت هستند.

وی اظهار داشت: همه دستگاه‌های مرتبط در حال تلاشند تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از شیوع بیشتر ویروس کرونا در شهرستان بروجرد پیشگیری کنیم.

فرماندار بروجرد گفت: شهرستان بروجرد در مسیر جنوب به شمال کشور است و روزانه تردد‌های بالایی صورت می‌گیرد و این امکان برای محدویت تردد وجود ندارد.

رحیمی افزود: شهروندان بروجرد از اقوام و آشنایان خود در دیگر شهر‌ها درخواست کنند تا امسال در ایام تعطیلات نوروز به بروجرد سفر نکنند و شهروندان از حضور در تجمعات شادی و عزا خودداری کنند.

وی اظهار داشت: امسال در ایام نوروز و از هم اکنون ورود گردشگران و مسافران نوروزی به شهرستان بروجرد ممنوع است و همه مراکز اقامتی و هتل‌ها و مدارس اسکان تعطیل است.

فرمانار بروجرد گفت: با توجه به سرعت سرعت انتقال ویروس کرونا همه باید رعایت نکات بهداشتی را داشته باشیم.

رحیمی افزود: به کلیه ادارات خدمات رسان آب و برق و گاز اعلام کرده ایم که با شهروندان همکاری لازم را داشته و اشتراک آب و برق گاز و تلفن را در این ایام قطع نکنند.

وی اظهار داشت: شهروندان بروجردی اطلاعات و اخبار صحیح در مورد ویروس کرونا را از رسانه‌های رسمی دریافت کنند و به شایعات مطرح شده در کانال‌های تلگرامی و فضای مجازی توجه نکنند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، شمار ، مبتلایان ، کرونا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: