* افزایش چشمگیر مرگ و میر بر اثر تصادفات رانندگی در کرمانشاه
پ
کد خبر : ۱۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ -05 March 2020
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: میزان تلفات تصادفات درون شهری استان کرمانشاه امسال ۶۲ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
به گزارش «آزادی» مهرداد سالاری روز پنجشنبه در نشست ستاد ترافیک استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهارداشت: از ابتدای سال ۹۷ تا پایان بهمن ۶۰ نفر در تصادفات درون شهری استان جان خود را از دست دادند که این آمار امسال با افزایش ۶۲ درصدی به ۹۷ نفر رسیده است.

وی، اجرا نشدن مصوبات شورای ترافیک استان توسط شهرداری کرمانشاه را یکی از عوامل اصلی افزایش میزان تلفات جاده‌ای اعلام کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: به گفته کارشناسان ایراد در سیستم روشنایی شهری یکی دیگر از دلایل افزایش تصادفات شهری است.

سالاری با تشکر از نیرو‌های راهور عنوان کرد: پلیس نیرو‌های خود را در سطح جاده‌های شهری با دوربین‌های کنترل سرعت مستقر کرده است و اقدامات مناسبی در زمینه کنترل میزان تصادفات انجام داده است.

وی با اشاره به در پیش بودن سفر‌های نوروزی گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا همچنان بخشی از سفر‌های نوروزی انجام می‌شود از این رو باید جاده‌های درون و برون شهری را به منطور جلوگیری از آسیب دیدن مردم آماده کنیم.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت کمک نظارت بر تردد‌ها گفت: تمام دوربین‌های کنترل سرعت ثابت استان ترمیم شده اند و به خوبی فعالیت می‌کنند.

سالاری افزود: با توجه به افزایش قیمت سوخت نیرو‌های پلیس به منظور کنترل بهتر راه‌ها و جاده‌های برون شهری نیازمند کمک‌های اعتباری هستند.

وی اعلام کرد: در ایام نوروز وسایل حمل و نقل عمومی پرخطر استان از مسیر‌ها خارج می‌شوند تا حادثه این نوع خودرو‌ها کاهش پیدا کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه ادامه داد: وسایل امدادی و فوریت‌های پزشکی در جاده‌ها مستقر خواهند شد تا در صورت بروز حادثه به سرعت وارد عمل شوند.

سالاری همچنین به فرا رسیدن هفته منابع طبیعی اشاره کرد و اظهارداشت: براساس ابلاغی که به دهیاری و بخش داری‌ها شده است باید در فصل درخت کاری افزایش تعداد درختان و گسترش فضای سبز را مدنظر قرار دهند.

وی عنوان کرد: رسیدگی با حفظ و افزایش میزان فضای سبز استان به محیط زیست سپرده شده است از این رو مدیران این اداره باید با دقت دست به اقدام بزنند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: