* کدام سهام‌ها امروز بیشترین رشد را تجربه کردند؟
پ
کد خبر : ۱۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ -03 March 2020
سهامداران شرکت‌های تولیدی چدن‌سازان، کاشی و سرامیک حافظ و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پاکدیس، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
به گزارش «آزادی» شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۴هزار و ۹۱۰واحدی به کار خود پایان داد و تعداد ۶میلیارد و ۶۸۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۵۶۰۷میلیارد تومان در ۸۲۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های تولیدی چدن‌سازان، کاشی و سرامیک حافظ و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های پارس سرام، صنایع جوشکاب یزد و لنت ترمز ایران بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۲۳۸۰میلیون ورقه به‌ارزش ۲۸۲۷میلیارد تومان در ۱۶۸هزار نوبت، آیفکس ۱۶۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۶۹۵۲واحد قرار گرفت.



در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پاکدیس، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و سرمایه‌گذاری مس سرچشمه بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های ریل پرداز سیر، سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و شیر و گوشت زاگرس شهرکرد بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
برچسب ها: آزادی ، سهام ، رشد ، تجربه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: