* نانوایی‌ها ملزم به اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا هستند
پ
کد خبر : ۱۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ -03 March 2020
فرماندار نهاوند گفت: جایگاه‌های سوخت و نانوایی‌های نهاوند ملزم به اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا هستند.
به گزارش «آزادی» ، مراد ناصری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس، اظهار کرد: جلوگیری از از شایعات باید به موقع باشد.

وی با بیان اینکه شایعه نهاوند را از اهداف اصلی دور کرده است، گفت: کنترل شایعات با پاسخگویی قوی، صریح و به موقع موجب بی تأثیر شدن شایعات است.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: بخشداران در ۴ بخش مرکزی، زرین دشت، خزل و گیان در خصوص برگزاری مراسم ختم با بهره گیری از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات با هدف فرهنگ سازی هرچه بهتر و بیشتر برای جلوگیری از برگزاری اجتماعات اقدام کنند.

نانوایی‌های شهرستان نهاوند رها شده‌اند

وی با تاکید بر اینکه نانوایی‌های شهرستان رها شده‌اند، گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طی چند روز گذشته در بحث کنترل بازار و تأمین مواد شوینده و ضدعفونی کننده خوب عمل کرده، اما انتظار می‌رود در بحث تجهیز تمامی نانوایی‌های شهرستان به دستگاه کارت خوان با بهره گیری از توان اصناف و تعزیرات حکومتی ورود کند.

ناصری با تاکید بر اینکه برای حفظ سلامت مردم و رعایت بهداشت با هیچ فردی شوخی نداریم، گفت: اداره صمت با نانوایی‌هایی که نسبت به اجرای مصوبات این ستاد مقاومت می‌کنند با اختیار و دستور بنده برای سلامت مردم برخورد کند و در صورت نیاز پلمب واحد انجام شود.

وی با انتقاد از عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت، گفت: متأسفانه پمپ‌های بنزین شرایط مشابه نانوایی‌ها دارند و رها شده‌اند.

فرماندار نهاوند با تاکید بر اینکه در خصوص جایگاه‌های عرضه سوخت با توجه به مصوبه کشوری، استان و شهرستان باید سوخت گیری وسایل نقلیه توسط اپراتور جایگاه انجام شود، گفت: خوشبختانه دستگاه قضائی همیشه همراه بوده و هست لذا شبکه بهداشت و درمان و مرکز بهداشت در بحث نظارت ورود جدی کنند چراکه میدان دار تصمیم گیری برای امور مربوط به کرونا هستند.

جایگاه‌های سوختی که در خصوص اجرای مصوبات همراهی نکنند پلمپ خواهند شد چراکه در بحث سلامت مردم تعارف نداریموی تاکید کرد: جایگاه‌های سوختی که در خصوص اجرای مصوبات همراهی نکنند پلمپ خواهند شد چراکه در بحث سلامت مردم تعارف نداریم.

ناصری گفت: اداره ارشاد در بحث کنترل و نظارت و همچنین تعطیلی کلوپ‌ها ورود کند چراکه مجوز فعالیتشان را این مجموعه صادر کرده و در غیر این صورت امشب در این خصوص با استاندار صحبت خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه سواری‌های کرایه‌ای روستا‌ها باید در خصوص گند زدایی و ضد عفونی توسط بخشداران نظارت شوند، گفت: خوشبختانه تا کنون نتیجه آزمایش موارد تست شده مثبت نبوده و هرگونه اخبار بر خلاف این مهم کذب است.

فرماندار نهاوند گفت: برای تداوم کار و مقابله قدرتمند با شیوع ویروس کرونا در شهرستان باید همه مردم پای کار باشند و محدودیت‌های احتمالی را تحمل کنند.

وی با اشاره به نقش تأثیر گذار رسانه‌ها در کنترل جو روانی در شهرستان نهاوند گفت: خوشبختانه اصحاب رسانه نهاوند به خوبی هرچه تمام‌تر به رسالت خود عمل کرده و می‌کنند.

ناصری با اشاره به اینکه شهرداران نقاط مختلف شهری نسبت به ضدعفونی محیط شهری اقدام کرده‌اند، اما برای اطمینان خاطر مردم باید اطلاع رسانی به موقع داشته باشند، گفت: در بحث تعطیلی اماکن ورزشی خصوصی و دولتی در شهرستان اداره ورزش و جوانان ورود به موقع و جدی داشت که انتظار می‌رود بخشداران نیز بر استمرار تعطیلی‌ها نظارت ویژه‌تر داشته باشند.

وی با بیان اینکه ظرفیت سپاه و بسیج باید مورد توجه باشد، گفت: بسیج و سپاه در امور کشور و شهرستان نقش کلیدی دارند همچنان که در بحران سیل در ابتدای سال و سیل اخیر این مهم به مردم نشان داده شد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: