* عباس آقاکوچکی از هدایت تیم بسکتبال نوجوانان کناره‌گیری کرد
پ
کد خبر : ۱۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ -29 February 2020
در کمتر از یک هفته پس از صدور حکم فدراسیون بسکتبال برای عباس آقاکوچکی به عنوان سرمربی تیم ۲۰۲۱ نوجوانان، وی امروز از این سمت کناره‌گیری کرد.
به گزارش «آزادی»  هفته گذشته رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در حکمی عباس آقاکوچکی را به عنوان سرمربی تیم ۲۰۲۱ نوجوانان معرفی کرد. به فاصله دو سه روز بعد نیز کمیته ملی پارالمپیک انتصاب این مربی به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را اطلاع رسانی کرد.

در همین رابطه عباس آقاکوچکی امروز در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد چگونگی پذیرش این دو مسئولیت توضیح داد و تاکید کرد که همزمانی آن‌ها باعث ایجاد تداخل در کارش نمی‌شود. به فاصله چند ساعت بعد، اما این مربی از همکاری با فدراسیون بسکتبال برای هدایت تیم نوجوانان این فدراسیون کناره گیری کرد.

عباس آقاکوچکی در تماس با خبرنگار مهر این موضوع را اعلام و تایید کرد که رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیرتیم‌های ملی با این استعفا موافقت کرده اند.

وی گفت: بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شهریورماه سال آینده برگزار می‌شود و مسابقات قهرمانی غرب آسیا و قهرمانی آسیا که تیم نوجوانان ایران باید در آن‌ها شرکت داشته باشد هم بعد از این بازی‌ها برگزار خواهد شد. با این حال با در نظر گرفتن تداخل احتمالی در برنامه‌های اردویی و آماده سازی دو تیم، از همکاری با تیم نوجوانان کناره گیری کردم.

آقاکوچکی تاکید کرد: این کناره گیری امروز شنبه و با هماهنگی آقای رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال و آقای مسعود قاسمی مدیرتیم‌های ملی انجام شد تا برنامه‌های استعدادیابی و آمادگی تیم نوجوانان دچار وقفه نشود.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، عباس ، آقاکوچکی ، هدایت ، تبم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: