* تصمیمات وزارت بهداشت فصل الخطاب باشد
پ
کد خبر : ۱۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ -28 February 2020
امام جمعه کامفیروز با اشاره به موضوع ویروس کرونا گفت: قول و تصمیم وزارت بهداشت و مسئولان امر برای همه فصل الخطاب باشد.
به گزارش «آزادی» ، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کامفیروز گفت: باطل ماندنی نیست و دوامی ندارد. این سنت الهی است (ان الباطل کان زهوقا). خداوند قادر و حکیم، این سنت خود را در انتخابات هفته گذشته به احسن وجه به عرصه نمایش گذاشت تا حجت بر مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام شود که اگر به درد مردم نیاندیشند آقایی ظاهری آن‌ها دوامی نخواهد آورد.

وی در ادامه افزود: هر کس که قدم در راهی غیر از حق و حقیقت بگذارد نباید توقع فرجام نیک داشته باشد، همچنین مسئولی که قدم در راهی غیر از احقاق حقوق مردمِ وفادار، مؤمن و مظلوم ایران اسلامی بگذارد اگر همه دست به دست هم دهند و میلیارد‌ها پول هم خرج کند، او رفتنی است و در اوج خذلان و خواری باید آن صندلی را که خداوند به امانت نزد او برای خدمت به مردم به ودیعه گذاشته بود، پس دهد و لعن و نفرین مردم هم بدرقه راه او خواهد شد.

امام جمعه کامفیروز بیان کرد: همانطور که در این انتخابات دیدیم برخی پول‌های کلانی را هزینه کردند و خیالشان هم راحت بود که اگر زلزله تمام دنیا را زیر و رو کند او بر کرسی ریاست و آقایی خود باقی خواهد ماند، اما غافل بودند که «الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم» اراده خداوند به این تعلق گرفت که آن‌ها بروند تا این مردم ان شاء الله از این به بعد طعم خدمت را بچشند.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: مردم هم باید حواسشان جمع باشد که تا خوشان درست تصمیم نگیرند و انتخاب صحیح نداشته باشند خداوند هم کمکشان نخواهد کرد.

وی همچنین راجع به بیماری کرونا نیز گفت: اول اینکه همانطور که مراجع معظم تقلید هم تاکید کردند، در این زمینه قول و تصمیم وزارت بهداشت و مسئولان امر برای همه ما فصل الخطاب باشد و دایه دلسوز‌تر از مادر نشویم.

امام جمعه کامفیروز ادامه داد: دوم اینکه از دعا و توسل غافل نشویم و با واسطه قرار دادن معصومین علیهم السلام و مقربان درگاه ربوبی از خداوند بخواهیم که در این مورد هم ما را کمک کرده و شر این بلا را نیز از سر مملکت عزیزمان و تمامی انسان‌های پاک این کره‌ی خاکی رفع کند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: