* بانوی مبتلا به ویروس کرونا با درمان کامل از بیمارستان مرخص شد
پ
کد خبر : ۱۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ -27 February 2020
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مورد مثبت جدیدی در خصوص ابتلا به بیماری کرونا در استان وجود ندارد، گفت: بانوی ۵۵ ساله‌ای که به این بیماری مبتلا شده و تحت درمان قرار داشت، با بهبودی از بیمارستان طالقانی ارومیه مرخص شد.
به گزارش «آزادی» جواد آقازاده افزود: این بانوی ۵۶ ساله که تست کرونای او، دیروز مثبت اعلام شد، از چند روز پیش تحت درمان قرار داشت و امروز از بیمارستان ترخیص شده و به خانه بازگشت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۳۶ بیمار مشکوک به کرونا در آذربایجان‌غربی شناسایی و آزمایش مربوط به آنان برای بررسی به تهران ارسال شده‌است.

وی بیان کرد: ۲۲۰ تخت ویژه در راستای بستری شدن بیماران کرونایی در آذربایجان‌غربی تمهید شده که البته پیشگیری شهروندان در این خصوص، موجب جلوگیری از پرشدن این تخت‌ها شده است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی نیز در این خصوص گفت: تاکنون هیچ موردی از مرگ بر اثر کرونا در استان گزارش نشده‌است.

رسول انتظارمهدی تاکید کرد که شهروندان، اخبار مربوط به کرونا را از مبادی رسمی دنبال کرده و به شایعه‌ها توجه نکنند.

 شب گذشته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی از ثبت نخستین مورد کرونامثبت در استان خبر داده بود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: