* تلاش کادر پزشکی و پرستاری در مبارزه با کرونا ستودنی است
پ
کد خبر : ۱۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ -27 February 2020
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین از تلاش مجاهدانه کادر پزشکی و درمانی پرستاری بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های استان قزوین در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.
به گزارش «آزادی» منوچهر حبیبی اظهار داشت: در شرایطی که ایرانی اسلامی نیز مانند بسیاری از کشور‌ها با ویروس کرونا درگیر شده است شاید یک نقطه مغفول مانده تلاش جانانه و مجاهدانه کادر درمانی پزشکی پرستاری است که با ایثاری همه جانبه سلامت خود را در معرض تهدید قرار داده اند تا جان بیماران حفظ شود.

معاون سیاسی استانداری قزوین تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا در کشور در شرایطی که باعث نگرانی همه مردم شده در استان با بسیج همه امکانات و تلاش همه دست اندر کاران و مسئولان امدادی، درمانی، پزشکی، مدیریت بحران، شاهد آرامش نسبی در بین مردم و سطح جامعه هستیم.

وی بیان کرد: تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، ضدعفونی کردن حمل و نقل عمومی، تعطیلی همایش‌ها، نشست‌ها، تجهیز بیمارستان تخصصی و تلاش برای تأمین مواد ضد عفونی، ژلو ماسک از جمله اقدامات انجام شده است.



حبیبی گفت: آنچه بیش از همه به مردم و جامعه آرامش می‌دهد تلاش بی وقفه و شبانه روزی، جهادی و جان برکفانه جامعه پزشکی و پرستاری است که جا دارد از این خدمت صادقانه تقدیر شود.

وی اضافه کرد: همه مردم و مسئولان قدردان این خدمات ایثارگرانه هستند و امیدواریم با همکاری و مشارکت مردم و رعایت موارد بهداشتی از این پدیده نیز به سلامت عبور کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین از سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، معاونان، مدیران بیمارستانها، کادر درمانی، پرستاری که خود نیز در معرض تهدید هستند، اما با روحیه‌ای مثال زدنی در راه خدمت به مردم گام برداشته اند تجلیل می‌کنیم.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: